بلاتکلیفی مدیریت هیئت فوتبال خراسان رضوی با پایان یافتن دوره مدیریت محمد مهدی برادران همچنان ادامه دارد. با این وجود اهالی فوتبال خراسان امیدوارند با برگزاری مجمع انتخاباتی این هیئت ورزشی سرنوشت تیم مدیریتی جدید روشن شود. طولانی شدن پروسه برگزاری مجمع انتخاباتی عوارض و تبعات فراوانی را به دنبال داشته اما مسئولان اداره کل ورزش و جوانان طولانی شدن این پروسه را به تائید کاندیداهای متقاضی شرکت در انتخابات مربوط می‌دانند و معتقدند که کار از دست آنها خارج است چون تا زمانی که تائید صلاحیت نهایی از سوی مراجع ذی ربط وجود نداشته باشد امکان برگزاری انتخابات و تعیین تاریخ برگزاری مجمع وجود ندارد.

رونمایی از رئیس جدید در چهارشنبه سوری

سینا حسینی/ بلاتکلیفی مدیریت هیئت فوتبال خراسان رضوی با پایان یافتن دوره مدیریت محمد مهدی برادران همچنان ادامه دارد. با این وجود اهالی فوتبال خراسان امیدوارند با برگزاری مجمع انتخاباتی این هیئت ورزشی سرنوشت تیم مدیریتی جدید روشن شود. طولانی شدن پروسه برگزاری مجمع انتخاباتی عوارض و تبعات فراوانی را به دنبال داشته اما مسئولان اداره کل ورزش و جوانان طولانی شدن این پروسه را به تائید کاندیداهای متقاضی شرکت در انتخابات مربوط می‌دانند و معتقدند که کار از دست آنها خارج است چون تا زمانی که تائید صلاحیت نهایی از سوی مراجع ذی ربط وجود نداشته باشد امکان برگزاری انتخابات و تعیین تاریخ برگزاری مجمع وجود ندارد.

ابهام در تایید صلاحیت ها
در تازه ترین خبر در خصوص برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال خراسان رضوی، گفته می‌شود هنوز سرنوشت دو نفر از کاندیداهای متقاضی شرکت در انتخابات روشن نشده است به همین دلیل بایستی تا زمان تعیین تکلیف این دو کاندیدا منتظر ماند. البته در این ارتباط شنیده می شود مسئولان حراست اداره کل ورزش و جوانان پیش بینی کردند ظرف چند روز آینده این اتفاق رخ خواهد داد تا ترکیب کاندیداهای متقاضی در انتخابات هیئت فوتبال روشن شود.

دو هفته تبلیغاتی
با تائید صلاحیت نهایی کاندیداهای هیئت فوتبال خراسان رضوی از سوی حراست و نهادهای ذی ربط، طبق اساسنامه کاندیداها نزدیک به دو هفته زمان دارند برنامه های مورد نظر خود را به اطلاع اعضای مجمع برسانند تا اعضای مجمع بتوانند گزینه اصلح را از بین نفرات انتخاب کند. با توجه به درپیش بودن مجمع سالیانه فدراسیون فوتبال در روز نوزدهم اسفندماه سال جاری مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال خراسان رضوی قطعا در دهه سوم اسفند ماه برگزار خواهد شد که به احتمال زیاد روز بیست و دوم یا بیست و سوم اسفند ماه پیش از فرا رسیدن تعطیلات پایان سال، مجمع انتخاباتی با حضور رئیس فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.

برادران در مجمع فدراسیون
اما پرسشی که در این میان مطرح می شود این است که چه کسی به عنوان نماینده خراسان رضوی در مجمع نوزدهم اسفندماه در تهران شرکت خواهد کرد؟ محمد مهدی برادران، سرپرست کنونی هیئت فوتبال خراسان رضوی در این ارتباط به خبرنگار ما می گوید:« با توجه به احترامی که برای دوستان قائل هستم از حضور در هیئت فوتبال خودداری می کنم و امور اجرایی هیئت توسط دبیر هیئت استان انجام می شود اما به اصرار رئیس فدراسیون فوتبال به عنوان نماینده هیئت فوتبال خراسان رضوی در مجمع سالیانه شرکت خواهم کرد تا صندلی خراسان رضوی در این مجمع خالی نماند. »

  تاریخ احتمالی انتخاب رئیس
در همین حال امیر زارعی در گفت و گو با خبرنگار قدس می‎گوید:« اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی به عنوان متولی ورزش استان پیگیر برگزاری مجمع انتخاباتی است، از این رو پس از انجام مراحل قانونی ما طی نامه ای زمان پیشنهادی خود برای برگزاری این مجمع را به فدراسیون اعلام خواهیم کرد و در صورت تائید مجمع در همان زمان برگزار خواهد شد تا در واپسین روزهای سال جاری سرنوشت تیم مدیریتی جدید هیئت روشن شود. » وی در ادامه گفت: ما پیشنهاد برگزاری مجمع در تاریخ بیست و دوم اسفند(متقارن با چهارشنبه سوری) را ارائه دادیم اما ممکن است با یک جا به جای احتمالی این مجمع تا قبل از اتمام سال جاری برگزار. »

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.