رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: مدیریت شهری باید حقوق مردم به عنوان مصرف کنندگان خدمات شهرداری را رعایت کند.

شهرداری حقوق شهروندان مشهدی را رعایت کند

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا حیدری صبح دوشنبه در جلسه پنجاه و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد با تبریک روز مهندس اظهار کرد: خواجه نصیر طوسی از افتخارات این خطه است و در مشهد خیابان و یا میدانی به نام وی  نامگذاری نشده و امروز در شورا  به این موضوع خواهیم پرداخت.

وی با تبریک روز ولادت حضرت فاطمه (س) افزود: اهمیت جایگاه زنان در ادیان ابراهیمی مستندات ارزشمندی داشته و اسلام به زن نگاه والایی دارد و اگر گاهی به نام دین به این جایگاه توهین می شود از کم دانشی و بی تقوایی ناقلان است.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: در شورای پنجم به استفاده از توان زنان تاکید ویژه داریم و از شهردار مشهد می خواهیم زمینه حضور فعال این قشر در مدیریت شهری فراهم شود.

حیدری با اشاره به افتخار آفرینی هنرمندان تئاتر در کشور گفت: با وجود همه محدودیت ها هنرمندان ما در این حوزه افتخار آفرینی خوبی داشتند و امیدواریم پروژه تئاتر شهر مشهد هرچه زودتر شکل گیرد.

وی بیان کرد: این روزها  بخشی از مردم در تامین نیازهای ضروری خود دچار مشکل هستند و در این شرایط سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان نقش مهمی می تواند ایفا کند و در شهر نیز مردم به نوعی مصرف کننده خدمات هستند و باید حقوق آنها توسط مدیریت شهری رعایت شود.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد تاکید کرد: در روزهای پایانی سال باید در مسائل اقتصادی و مالی خصوصا در پرداخت حقوق مراقبت لازم صورت گیرد و تعهدات شهرداری به مردم در قالب صلح نامه ها محقق شود.

حیدری بیان کرد: ما در صدور مجوزها و پاسخگویی مطالبات متقاضیان، دریافت منابع را بر ضوابط و مقررات ترجیح ندادیم و تلاش می کنیم به تعهدات خودمان عمل کنیم.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.