مدافع میانی پرسپولیس که قبل از بازی با نفت مسجد سلیمان مصدوم شده بود، در اختیار کادر فنی قرار گرفت.

اعلام آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس قبل از بازی با نفت آبادان

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، بنابر اعلام دکتر حقیقت پزشک تیم فوتبال پرسپولیس، شجاع خلیل‌زاده که هفته گذشته در تمرینات مصدوم شد و به دلیل درد از ناحیه عضله جلوی ران بازی با نفت مسجد سلیمان را از دست داد، در اختیار کادر فنی قرار گرفته است و امروز در تمرینات تاکتیکی هم حضور داشت.

با این حال کمال کامیابی نیا هافبک پرسپولیس به دلیل مصدومیت به بازی با صنعت نفت نمی رسد. پزشک پرسپولیس با بیان اینکه جواب MRI کمال کامیابی‌نیا، کشیدگی در ناحیه همسترینگ وی را تایید کرده است، گفت: با توجه به میزان آسیب، او در بازی با صنعت نفت آبادان حضور نخواهد داشت.

کمال کامیابی‌نیا در جریان بازی با نفت مسجد سلیمان دچار آسیب‌دیدگی شد. او با توجه به اینکه سید جلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده در آن بازی، سرخپوشان را همراهی نمی‌کردند، در دفاع میانی به میدان رفته بود و تا پایان به بازی ادامه داد.

همچنین علیرضا بیرانوند که مشکل پزشکی از ناحیه دستگاه گوارش داشت، با توجه به اقدامات پزشکی صورت گرفته و یک عمل سرپایی، مشکلی برای بازی ندارد. او امروز در تمرینات شرکت کرد و برای بازی آماده خواهد بود. در حال حاضر برنامه‌ای برای جراحی او وجود ندارد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.