نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: حرکت «گام دوم انقلاب» توسط جوانان، ظهور را نزدیک‌تر می‌کند.

حرکت «گام دوم انقلاب» توسط جوانان، ظهور را نزدیک‌تر می‌کند
به گزارش قدس آنلاین ،  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله علم‌الهدی، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی در دیدار طلاب استان خوزستان که در حسینه دفتر امام جمعه مشهد برگزار شد، با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در بیانیه چهل سالگی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: حرکت «گام دوم انقلاب» توسط جوانان، ظهور را نزدیک‌تر می‌کند.

وی افزود: اگر انسان در عمرش کاری انجام نداده باشد که لبخند بر لب مبارک بقیه الله(عج) نشسته باشد، این عمر برباد رفته است؛ به همین جهت عمر خود را در زندگی باید در مسیر خوشحالی حضرت برنامه‌ریزی کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: وجود بقیه الله اعظم(عج) به علم و موقعیت اجتماعی افراد نگاه نمی‌کند، بلکه حضرت به دنبال شخصی می‌شود که به درد امروز ایشان بخورد، به همین جهت به سن، موقعیت‌های اجتماعی و درجه‌های علمی افراد اهمیتی نمی‌دهند.

آیت‌الله علم‌الهدی طلبگی و دانشجویی را دو جریان متفاوت دانست و عنوان کرد: دانشجو ابتدا به تحصیل پرداخته و براساس مدرک تحصیلی خود انتخاب شغل می‌کند، اما طلبگی اول انتخاب شغل است و بعد تحصیل که اگر طلبه‌ای این‌گونه نباشد، بدبخت‌ترین افراد است.

وی با بیان این که طلبگی نوکری اسلام و امام زمان(عج) است، تاکید کرد: طلبه در هر موقعیت اجتماعی و علمی نباید نوکری خود را فراموش کند، به همین جهت هرچه بیشتر درس خواندیم، در این حوزه بیشتر می‌توانیم نوکری کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: در این موقعیت با وضعیتی که دشمن در خوزستان با ایجاد تفرقه تمرکز کرده و اینکه تمام دنیا علیه اسلام است، وظیفه طلاب آن منطقه علاوه بر درس خواندن این است که با دشمنان اسلام و انقلاب مبارزه کنند.

آیت‌الله علم‌الهدی گفت: ابتدای طلبگی این است که خود را وقف کنیم و زمانی که خود را وقف امام زمان (عج) کردیم، باید تمام عقاید خود را در اختیار حضرت قرار دهیم و در عرصه نوکری بقیه الله(عج) پا به کار بایستیم و هیچ ملاحظه‌ای در این زمینه با هیچ کس نداشته باشیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.