۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰
کد خبر: 646223

در حالی که به دنبال کاهش ارزش دلار قیمت طلا افزایش یافته است، قیمت فلز پالادیوم به دلیل نگرانی از اعتصاب در بخش معدن آفریقای جنوبی به رقم بی سابقه بالای ۱۵۵۰ دلار رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۳۹۷/۱۲/۰۷

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۱ درصد افزایش به ۱۳۲۹ دلار و ۸ سنت رسید. قیمت طلای آمریکا نیز امروز ۰.۱۵ درصد رشد داشت و به ۱۳۳۱ دلار و ۵۰ سنت رسید.

قیمت فلز پالادیوم امروز ابتدا تا رقم ۱۵۵۳ دلار بالا رفت، اما بعدا با اندکی تعدیل و افزایش ۰.۷ درصدی نسبت به رقم پایانی جلسه قبل به ۱۵۵۲ دلار رسید.

حداقل ۱۵ شرکت معدنی آفریقای جنوبی بیانیه هایی مبنی بر اعتصاب کارگرانشان در هفته جاری دریافت کرده اند.

شاخص ارزش دلار در برابر سبد ارزهای معتبر جهانی امروز با اندکی تغییر به ۹۶.۳۸۱ رسید.

ترامپ دیروز گفت، در صورتی که آمریکا و چین بتوانند بر اختلافات باقی مانده فائق بیایند وی و همتای چینی اش ممکن است به زودی توافقی را برای پایان دادن به جنگ تجاری امضا کنند. وی همچنین گفت طرفین به یک توافق «خیلی خیلی نزدیک» هستند.

اما وی در عین حال اظهار داشت که این توافق ممکن است خیلی زود به دست آید و یا ممکن است اصلا به دست نیاید.

منابع آگاه گفته اند ترزا می، نخست وزیر انگلیس در حال بررسی طرحی به منظور به تعویق انداختن برگزیت است تا مانع از خروج بدون توافق انگلیس از اتحادیه اروپا شود.

در همین حال، رئیس جمهوری آمریکا برای برگزاری دومین دیدار خود با رهبر کره شمالی عازم ویتنام شده است.

حجم دارایی های اس پی دی آر گلد تراست بزرگترین صندوق سرمایه گذاری در بازار طلا روز دوشنبه با ۰.۱۵ درصد کاهش نسبت به روز جمعه از ۷۸۹.۵۱ تن به ۷۸۸.۳۳ تن رسید.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.