رئیس هیئت کشتی استان آذربایجان شرقی گفت: چشم انتظار اعلام وزارت ورزش هستیم و امیدوارم تکلیف انتخابات فدراسیون کشتی سریع‌تر مشخص شود.

وظیفه‌خواه: امیدوارم تکلیف انتخابات فدراسیون کشتی سریع‌تر مشخص شود

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، علی‌اکبر وظیفه‌خواه رئیس هیئت کشتی استان آذربایجان شرقی  درخصوص سمینار اخیر هیئت‌های کشتی اظهار داشت: فعلا که هیچ خبری از ثبت‌نام نیست و ما هم سمیناری داشتیم که در ‌آن راجع به کشتی صحبت شد. اصلا بحث دعوا و اختلاف نبود، فقط رئیس هیئت کشتی استان خراسان رضوی خواست که به دیدار امیررضا خادم برویم که اعضا با این موضوع موافقت نکردند.

وی ادامه داد: مطمئن باشید مجمع کشتی همچنان یکدست است. شاید اختلاف نظرهایی وجود داشته باشد و نظر برخی با هم متفاوت، اما قطعا مشکلی وجود ندارد. اول باید ثبت‌نام‌ها انجام شود، بعد وقتی صلاحیت‌ها احراز شد، با نامزدهای انتخابات چند ساعتی می‌نشینیم و صحبت می‌کنیم، چون در وقت ۱۰ دقیقه‌ای که در مجمع به هر کاندیدایی داده می‌شود نمی‌شود برنامه‌های‌شان را شنید و سریع تصمیم گرفت.

رئیس هیئت کشتی آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: به اسم‌ها رأی نمی‌دهیم و مهم برنامه‌هاست. مشکل اصلی کشتی مثل هر جای دیگری بی‌پولی است. ما در عین حال که شخصیت اجتماعی و مدیریتی افراد را در نظر می‌گیریم و برای‌مان اهمیت دارد که از جامعه کشتی باشد، بررسی می‌کنیم که چه برنامه‌هایی برای پیشبرد اهداف کشتی دارد.

وظیفه‌خواه در مورد تعدد افرادی که گفته می‌شود قصد حضور در انتخابات فدراسیون کشتی را دارند، تاکید کرد: فعلا که هیچ خبری از زمان ثبت‌نام نیست و از کجا معلوم که همه این نفرات قصد شرکت در انتخابات را داشته باشند؟ باید ثبت‌نام انجام شود تا ببینیم چه کسانی قصد ورود به این کار را دارند. چشم انتظار اعلام وزارت ورزش هستیم. فعلا حمید بنی‌تمیم به خوبی کارها را پیش می‌برد، اما امیدوارم کار انتخابات خیلی به درازا کشیده نشود و هر چه زودتر تکلیف مشخص شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.