قزوین_ محمدکشاورز از برگزاری «پنجمین جلسه از سلسله نشست های دفاع همچنان باقیست» با حضور مدیرمسئول هفته نامه پنجره و فعال فرهنگی سیاسی در قزوین خبر داد.

پنجمین جلسه از سلسله نشست‌های دفاع همچنان باقیست در قزوین برگزار می‌شود

محمدکشاورز رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: «پنجمین جلسه از سلسله نشست های دفاع همچنان باقیست» بعدازظهر امروز(سه‌شنبه) با حضور فعالان رسانه برگزار می شود.

وی افزود: این جلسه با حضور علیرضا زاکانی مدیرمسئول هفته نامه پنجره و فعال فرهنگی سیاسی و با موضوع تبیین گام دوم انقلاب ویژه اصحاب رسانه در ساعت ۱۶ در سالن جلسات اقشار سپاه استان قزوین برگزار می شود.

کشاورز یادآور شد: بیانیه گام دوم انقلاب، بیانیه ای راهبردی و امید بخش برای چهل سال دوم انقلاب اسلامی است و رسانه‌ها یکی از مهم‌ترین نقش‌ها را در تبیین این گام برای جامعه بر عهده دارند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین بیان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی چشم اندازی بوده که برای آینده نظام ترسیم شده است و این چشم انداز در شرایطی که دشمن تلاش می کند تا آینده را سیاه و تیره به مردم نشان دهد، باید به خوبی برای مردم تبیین شود تا مردم افق روشن انقلاب را بهتر از هر زمانی در پیش روی خود احساس کنند.

وی اضافه کرد: هدف از برگزاری این نشست ها، تبیین گام دوم انقلاب اسلامی برای فعالان رسانه و قلم است و زمینه آشنایی و حرکت رسانه ها در راستای این بیانیه از مسئولان جامعه فراهم شود.

کشاورز تصریح کرد: تلاش کرده ایم با برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری بستر آگاهی بخشی به جامعه را تزریق کنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.