قزوین_ در جریان سفر یک روزه سورنا ستاری به استان قزوین، این مقام مسئول از چند شرکت دانش بنیان استان بازدید کرد.

بازدید معاون علمی رئیس جمهور از چند شرکت دانش بنیان در قزوین

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری روز سه شنبه در سفر یک روزه خود به استان قزوین از تعدادی از شرکت های تولیدکننده بازدید کرد.

در جریان این سفر، ستاری از فیلترهای صنعتی و نیروگاهی و محصولات شیمیایی مستقر در شهرک صنعتی کاسپین و از یک شرکت پلیمری با ظرفیت ۱۸ هزار تن که کاربرد در صنعت خودرو سازی، لوازم خانگی، بسته بندی دارد، بازدید کرد.

در این سفر که جمعی از مسئولان استانی از جمله عبدالمحمدزاهدی استاندار قزوین حضور داشتند، بازدید از یک شرکت دانش بنیان ساخت ماشین های تونل سازی و حفاری مکانیزه در شهرستان البرز توسط معاون رئیس جمهور صورت گرفت.

بازدید از چند شرکت دانش بنیان، بازدید از پارک علم و فناوری قزوین، مرکز نوآوری و رشد دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)، بازدید از مرکز رشد سلامت دانشگاه علوم پزشکی قزوین، دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین و شرکت در دهمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی از برنامه های سفر یک روزه معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به استان قزوین است.

گفتنی است در این بازدیدها، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، منوچهر حبیبی معاون هماهنگی امور اقتصادی و روسای دانشگاه های بین الملل امام خمینی (ره) و دانشگاه آزاد اسلامی قزوین نیز در این بازدیدها حضور داشتند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.