خراسان جنوبی- همزمان با شب میلاد با برکت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم جشن و چراغانی در شهرستان بشرویه برگزار شد.

مراسم جشن و چراغانی میلاد حضرت زهرا (س) در شهرستان بشرویه

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه،‌ همزمان با ایام ولادت با سر سعادت میلاد شفیعه عرصات حضرت زهرا (س) شهرستان بشرویه غرق در نور و شادی و سرور شد.

 به همین مناسبت شب گذشته مجلس جشن و چراغانی همراه با مولودی خوانی و با حضور محبان اهل بیت (ع) در محل تالار هیئت سادات الحسینی فاطمیه بشرویه برگزار شد.

 در این مراسم حجه الاسلام مرتضی امین نیا از اساتید حوزه و دانشگاه و از سخنرانان حرم مطهر آقا علی بن موسی الرضا (ع)، پیرامون شخصیت والای حضرت فاطمه زهرا (س) سخنرانی کرد.

وی گفت : برای پیروی از سیره و سبک زندگی این بانوی بزرگ جهان اسلام باید شخصیت علمی _مبارزاتی آن حضرت را در دفاع از حریم اسلام ناب محمدی (ص) و امامت و ولایت بشناسیم.

حجه الاسلام امین نیا با توصیه به کارگذاران  نظام جمهوری اسلامی هم گفت: آنهایی که خود را خادم ملت میدانند باید حقیقتا به مردم خدمت کنند و از سیره حکومتی مولا امیر المومنین (ع) و ائمه اطهار (ع) و در نوع حکومتداری سیاسی مثل شخصیت های ایرانی همچون امیر کبیر رفتار کنند که حاضر نشد تسلیم سیاست های بیگانه پرستی حاکمان جاعل و وابسته به استعمارشود.

در این مراسم ذاکران اهل بیت (ع) به مدیحه سرایی و مولودیه خوانی بی بی حضرت زهرای مرضیه پرداختند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.