با وجود مطرح شدن نام ۲ گزینه برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران حضور بلان و مونتلا روی نیمکت تیم اول آسیا منتفی شد.

حضور بلان و مونتلا در تیم ملی فوتبال ایران منتفی شد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، بعد از جدایی کارلوس کی‌روش از تیم ملی فوتبال ایران اسامی مختلفی برای هدایت تیم ملی مطرح شد تا جایی که توتو اسپورت خبر از مذاکره مسئولان فدراسیون فوتبال با وینچنرو مونتلا سرمربی سابق تیم های میلان، رم و فیورنتینا داد. همچنین رسانه‌های انگلیسی اعلام کردند لورن بلان بازیکن سابق تیم ملی فوتبال فرانسه هم گزینه هدایت تیم ملی ایران است.

هر دو مربی گزینه مسئولان فدراسیون فوتبال برای جایگزینی کی‌روش  بودند و با توجه به رزومه  بلان فرانسوی و مونتلای ایتالیایی مسئولان فدراسیون تصمیم گرفتند روی این ۲ گزینه تمرکز کرده و پای میز مذاکرات رسمی بنشینند ولی عدم استقبال این دو مربی و پاسخ های گنگ آنها به نمایندگان ایرانی  برای هدایت تیم ملی باعث شد تا مسئولان فدراسیون فوتبال بار دیگر به رایزنی برای گرفتن نظر مربیان مختلف برای حضور روی نیمکت تیم ملی بپردازند.

فدراسیون فوتبال در تلاش است با یکی از مربیان مطرح اروپایی پای میز مذاکره بنشیند که اسم و رسم بیشتری نسبت به بلان و مونتلا دارد و در این بین پیام‌ها به چند مربی از طریق نمایندگان فدراسیون ارسال شده تا در صورت موافقت آنها برای نشستن پای میز مذاکره روند مذاکرات رسمی شود.

مهدی تاج چندی پیش در گفت‌وگویی رادیویی اعلام کرد که فدراسیون برای انتخاب سرمربی تیم ملی عجله نخواهد کرد اما سعی می‌کند زمان را هم برای حضور سرمربی جدید تیم ملی در ایران از دست ندهد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.