مدیرعامل به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) از برگزاری مراسم جشن امضاء و نقد و بررسی مجموعه ۱۰ جلدی «اشکان و اشکانه» همزمان با روز امور تربیتی و تربیت اسلامی توسط به‌نشر خبر داد.

جشن امضاء و نقد و بررسی مجموعه ۱۰ جلدی «اشکان و اشکانه» برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین، حسین سعیدی اظهار کرد: این برنامه به مناسبت روز امور تربیتی و در قالب سلسله نشست های تبلیغی-ترویجی «در پناه کلمات» میزبان ابراهیم حسن بیگی؛ نویسنده مجموعه ۱۰ جلدی «اشکان و اشکانه» و جمعی از دانش آموزان، کارشناسان امور تربیتی، کارشناسان تصویرگری و ادبیات کودک و نوجوان خواهد بود و در دو بخش به جشن امضاء و نقد و بررسی این مجموعه اختصاص دارد.
وی با اشاره به اینکه مراسم خوانش، جشن امضاء و دیدار دانش آموزان با نویسنده مجموعه «اشکان و اشکانه» چهارشنبه ۸ اسفندماه ساعت ۱۰ صبح در کتابکده کودک فروشگاه مرکزی کتاب و محصولات فرهنگی به‌نشر در مشهد برگزار می شود، عنوان کرد: برنامه ریزی حضور ۱۲۰ نفر از دانش آموزان برای شرکت در این مراسم انجام شده است و قصه خوانی از مجموعه «اشکان و اشکانه» از جمله بخش های این برنامه خواهد بود.
سعیدی به بخش دوم این برنامه نیز اشاره کرد و افزود: نشست نقد و بررسی مجموعه ۱۰ جلدی «اشکان و اشکانه» با حضور جمعی از منتقدان و کارشناسان تربیتی، مربیان شبکه دانش آموزی کتاب(کتاباران)، کارشناسان تصویرگری و ادبیات کودک و نوجوان و قصه گویان کودک نیز ساعت ۱۶ روز چهارشنبه هشتم اسفند ماه در فروشگاه مرکزی کتاب و محصولات فرهنگی به‌نشر در مشهد واقع در خیابان امام خمینی(ره)، رو به روی باغ ملی برپا خواهد شد.
مدیرعامل به‌نشر ضمن استقبال از حضور تمامی علاقه مندان به ادبیات کودک و نوجوان در این مراسم خاطرنشان کرد: گروه کودک و نوجوان به‌نشر در قالب «کتاب های پروانه» آثار متعددی را روانه بازار کتاب کرده است که در زمره آثار پرفروش به‌نشر توانسته در جشنواره های بین المللی و کشوری حائز رتبه های برتر را کسب نماید.
گفتنی است «اشکان و اشکانه» عنوان مجموعه‌ای از داستان‌هایی کودکانه با محوریت سبک زندگی اسلامی و به قلم ابراهیم حسن‌بیگی است که نویسنده در هر جلد از آن داستان را بر اساس یکی از آیات قرآن مجید برای کودکان روایت می‌کند و این مجموعه توسط به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) منتشر شده است.
در این مجموعه ۱۰ جلدی که هر جلد آن عنوان مجزا دارد، کودکان با سبک زندگی اسلامی و قرآنی آشنا می شوند و کودکان در هر کتاب، داستان‌های شیرین، جذاب و طنزآمیزی را می‌خوانند که موضوعات آن‌ها از آیات قرآنی گرفته شده‌اند و خداوند در این آیات، سبک زندگی درست و موفقیت‌آمیز را به آنها می‌آموزد.
علاقه‌مندان برای آگاهی از اخبار به‌نشر و مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوی می‌توانند به نشانی اینترنتی www.Behnashr.com یا فروشگاه‌های سطح شهر مشهد و نمایندگی‌های سراسر کشور مراجعه کنند؛ همچنین سامانه پیامکی به شماره ۳۰۰۰۳۲۰۹ یا کانال اطلاع‌رسانی به‌نشر از طریق پیامرسان‌های بله و ایتا به آدرس @behnashr نیز از دیگر راه‌های برقراری ارتباط با این انتشارات است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.