همدان- رسول ابراهیم خانی از اجرای عملیات لکه گیری در همه راه های حوزه استحفاظی این شهرستان به مساحت ۳۳ هزارو ۶۰۰ متر مربع از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

لکه‌گیری بیش از ۳۳ هزار مترمربع از راه‌های همدان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، رسول ابراهیم خانی رییس راهداری همدان با اشاره به اینکه عملیات لکه گیری آسفالت گرم و سرد در راه‌های ارتباطی این شهرستان انجام شده است، اظهار داشت: حفظ و نگهداری راه‌های ارتباطی شهرستان در جهت بالا بردن ایمنی راه‌ها از اولویت‌های کاری این اداره است.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون ۳ هزارو ۸۳۵ تن آسفالت گرم و سرد به منظور لکه گیری و پر کردن چاله های موجود در سطح جاده های اصلی و روستایی شهرستان همدان مورد استفاده قرار گرفته است.

ابراهیم خانی ادامه داد: برای خرید این میزان آسفالت ۷۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و ملی هزینه شده است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان همدان با اشاره به اینکه یکی از مشکلاتی که ما به لحاظ وضعیت آب و هوایی با آن مواجه هستیم خرابی سطح رویه راه ها است، یادآور شد: زمستان سرد و تابستان نسبتاً گرم موجب تشدید در سرعت و میزان خرابی رویه آسفالت شده که به منظور رفع این مشکل هر ساله به شکل مستمر در طول سال اقداماتی از جمله روکش آسفالت، لکه گیری و چاله پرکنی انجام می شود تا ضمن بهبود وضعیت راه ها و نگهداری مناسب آنها از خرابی بیشتر نیز جلوگیری شود.

این مسئول تأکید کرد: لکه گیرهای سطح جاده ها موجب کاهش تصادفات و افزایش ایمنی جاده های می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.