خوزستان- بر اساس حکم وزیر وزارت صنعت معدن و تجارت؛ امیرحسین نظری به عنوان رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان خوزستان منصوب شد.

"امیرحسین نظری" رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت خوزستان شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت؛ بر اساس حکم رضا رحمانی، وزیر وزارت صنعت معدن و تجارت، امیرحسین نظری به عنوان رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان خوزستان منصوب شد.

در این حکم آمده است؛ مقتضی است بر اساس وظایف و تکالیف ابلاغی نسبت به برنامه ریزی و طراحی شیوه های روزآمد بهره گیری از توان علمی و تخصصی نیروی انسانی و سازماندهی امکانات و ظرفیت‌های موجود در راستای تحقق اهداف سازمانی اقدام نمایید.

ایجاد تحرک و پویایی در نهادهای صنعتی معدنی و تجاری از طریق ارتقاء دانش فنی، تعامل وهمکاری مناسب با تشکل‌های تخصصی، غیرمردمی و مردم نهاد شناسایی و سازماندهی واحدها و طرح‌های صنعتی معدنی و تجاری منطقه، ارتقاء نظام مهندسی صنعت و معدن برای تولید صادرات محور با افزایش توان ارزآوری مورد تاکید است.

بدیهی است هماهنگی و تعامل مناسب با دستگاههای حاکمیتی و اجرایی، هماهنگ سازی و تقویت تشکل‌های تخصصی، غیر دولتی، بهره گیری از ظرفیت ها و نظارت موثر بر فعالیت های اقتصادی، دستیابی به اهداف تعیین شده را بیش از پیش محقق می کند.

انتظار است با تأکید بر اصول قانون‌مداری اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی ضمن رعایت کامل قوانین و مقررات و با برنامه‌ریزی و نظارت صحیح و اتخاذ تصمیم اصولی و بهنگام در جهت ایفای وظایف اقدام نمایید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.