خوزستان_ علی ساری با اشاره به احیای ردیف حذف‌شده بودجه ریزگرد، گفت: با اختصاص این بودجه می توان عنوان کرد که مردم خوزستان دیگر برای همیشه با ریزگردها خداحافظی خواهند کرد.

مردم خوزستان برای همیشه با ریزگردها خداحافظی می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین، علی ساری نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه با اتحاد، انسجام و تلاش تمامی اعضای مجمع نمایندگان خوزستان، ردیف حذف شده بودجه ریزگرد دوباره احیا شد، اظهار کرد: بنده به اتفاق سایر همکارانم در مجمع نمایندگان پس از اطلاع یافتن از حذف ردیف بودجه، به صورت هماهنگ اعتراض کردیم و به رئیس مجلس نامه نوشتیم.

وی در ادامه گفت: پس از اعتراض، رئیس مجلس شورای اسلامی خواستار پیگیری شد که پس از انتقال نامه، مورد موافقت قرار گرفت و از صندوق ملی ۱۰۰ میلیون یورو اختصاص یافت و این ردیف حذف شده، دوباره احیا شد.
  
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با اختصاص این مبلغ می توان عنوان کرد که مردم خوزستان دیگر برای همیشه با ریزگردها خداحافظی خواهند کرد.

ساری گفت: متاسفانه در دولت، این ردیف حذف‌شده بود که با جلسات متعدد با آقای جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور و به ویژه زمانی که برای افتتاح تصفیه خانه شرق اهواز به استان سفر کرده بود، درخصوص این موضوع با وی صحبت و این موضوع مطرح شد.

وی در ادامه افزود: ردیف اختصاص یافته با ارز ۳۵۰۰ بود که پس از صحبت با آقای جهانگیری قرار شد این ردیف با ارز نیمایی یعنی با ارزش دو برابر به خوزستان اختصاص یابد که نوید خوبی برای خوزستان است.

ساری در پایان با بیان اینکه چنانچه این ردیف قطع می شد، کانون بحرانی و فوق بحرانی به قوت خودش باقی می ماند، اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش کل اعضای مجمع، این مهم محقق شد و یک‌بار دیگر ثابت کرد در کنار یکدیگر بودن می‌توان اینگونه اقدامات خوب را به ثمر رساند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.