وزیر آموزش وپرورش با اشاره به اینکه انتخابات شورای عالی آموزش‌وپرورش نقطه شروعی برای یک حرکت مبارک است که باید آن را به سایر مراجع تصمیم‌گیری تسری بدهیم، گفت: معلمان باید در تصمیم‌گیری‌ها مشارکت داشته باشد و نظر کارشناسی خود را ارائه دهند.

مشارکت معلمان در مراجع تصمیم‌گیری گسترش می‌یابد

به گزار ش گروه اجتماعی قدس آنلاین، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در ستاد برگزاری انتخابات تعیین نمایندگان فرهنگیان برای عضویت در شورای عالی آموزش‌وپرورش اظهار کرد: تقارن این انتخابات با صدور بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبر معظم انقلاب را به فال نیک می‌گیریم.

وزیر آموزش‌وپرورش با بیان اینکه « شورای عالی آموزش‌وپرورش بالاترین مرجع تصمیم‌گیری است و مصوباتش در نظام تعلیم و تربیت تأثیرگذار است» ، خاطرنشان کرد: درگذشته هم سه نفر از معلمان عضو شورای عالی بودند، اما برگزاری چنین انتخاباتی شرایطی را فراهم می‌کند تا فرهنگیان خودشان مستقیماً نمایندگانشان را انتخاب کرده و در تصمیم سازی‌های شورا مشارکت کنند.

وی گفت: این انتخابات نقطه شروعی برای یک حرکت مبارک است که باید آن را به سایر مراجع تصمیم‌گیری تسری بدهیم زیرا معلمان باید در تصمیم‌گیری‌ها مشارکت داشته باشد و نظر کارشناسی خود را ارائه بدهند.

بطحایی ادامه داد: فرایند انتخابات که با این تلاش گسترده توسط همکارانم در حال انجام است، مسلماً سختی‌های خودش را دارد و نیازمند تلاش فراوانی است.

 وی تصریح کرد: امیدوارم در فرصت باقیمانده، بقیه فرهنگیان عزیزی که هنوز رأی خود را نداده‌اند، در این فرایند انتخاباتی مشارکت کنند تا بتوان با سرعت بیشتری گام‌های بعدی را برداشت.

همچنین اصغر حصیری رئیس ستاد انتخابات تعیین نمایندگان فرهنگیان برای عضویت در شورای عالی آموزش‌وپرورش نیز در این مراسم گفت: برای برگزاری انتخابات از 6 ماه قبل با تشکیل ستاد انتخابات فعالیت خود را برای آماده‌سازی مراحل برگزاری انتخابات آغاز کرده‌ایم و این تلاش‌ها تا مرحله پایانی انتخابات ادامه دارد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.