معاون محرومیت زدایی و مردمیاری قرارگاه اجتماعی و امنیتی شهید برونسی مشهد گفت: هشت هزار و 300 سری جهیزیه، سبد معیشتی، پوشاک و کفش اهدایی مقام معظم رهبری امروز از سوی این قرارگاه بین نیازمندان در حاشیه شهر مشهد توزیع شد.

سبدهای معیشتی و جهیزیه در مشهد توزیع شد

به گزارش قدس آنلاین ؛ محمد روحانی روز سه شنبه  افزود: این اقلام شامل 300 سری جهیزیه، پنج هزار سبد معیشتی و سه هزار جفت کفش و پوشاک با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و فرمانده سپاه امام رضا(ع) توزیع شدند.

وی هزینه این اقلام را 24 میلیارد ریال اعلام و بیان کرد: جهیزیه های توزیعی شامل همه اقلام اساسی از جمله یخچال، گاز، پنکه، سرویس قابلمه، چینی و پتو است و سبدهای معیشتی نیز اقلام ضروری را در بر می گیرد.
معاون محرومیت زدایی و مردمیاری قرارگاه اجتماعی و امنیتی شهید برونسی مشهد ادامه داد: فعالیتهای محرومیت زدایی در حاشیه شهر مشهد از سال 1395 آغاز و تاکنون در این چارچوب 130 هزار سری جهیزیه، سبد معیشتی، کفش و پوشاک بین نیازمندان توزیع شده است.
وی گفت: ماه رمضان، ماه مهر آغاز مدارس و نزدیک سال جدید از جمله مناسبتهایی هستند که اقلام مختلف بین نیازمندان حاشیه شهر توزیع می شوند.
قرارگاه محرومیت زدایی و مردمیاری اجتماعی و امنیتی شهید برونسی سال 1395 در پی فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور سر و سامان دادن و رسیدگی به امور ساکنان حاشیه شهر مشهد تاسیس شد.
مناطق حاشیه با گستره ای شامل 13 درصد از مساحت مشهد 32 درصد جمعیت این کلانشهر را در خود جا داده اند. بالغ بر یک میلیون و 200 هزار نفر در 66 پهنه حاشیه شهر مشهد ساکن هستند که 300 هزار نفر از این تعداد را مهاجران خارجی تشکیل می دهند.
منبع : ایرنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.