البرز- مجید کولیوند با ارایه گزارش عملکرد سالانه این سامانه از کاهش ۲۴ درصدی تماس های مربوط به سد معبر در سطح شهر، خبر داد.

کاهش ۲۴ درصدی تماس‌های مربوط به سدمعبر در کرج

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری، مجید کولیوند رییس اداره امور اجرایی سامانه ۱۳۷ شهرداری کرج اظهارکرد: رتبه گزارشات نظافت محل نیز ۵ بود که با تلاش مناطق دهگانه این رتبه به سیزده رسیده است که این نشان از رسیدگی خدمات شهر و پاسخگویی به موقع مناطق به درخواست شهروندان در این زمینه است.

این مسئول ادامه داد: با توجه به برودت هوا و نبود شرایط مناسب برای انجام عملیات آسفالت، درخواست شهروندان طی ماه های اخیر در زمینه آسفالت یک پله رشد داشته است.

رییس اداره امور اجرایی سامانه ۱۳۷ اضافه کرد: همچنین درخواست شهروندان در زمینه جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز نیز افزایش داشته است.

کولیوند تعداد کل تماس‌های شهروندان با سامانه ۱۳۷ طی سال گذشته را چهار هزار و ۴۳۷ تماس اعلام کرد و با اشاره به اینکه این آمار در سال جاری به پنج هزار و ۱۹۳ تماس رسیده است، گفت: این مهم نشان دهنده اعتماد مردم و رضایت آنان از سامانه است.

وی با بیان اینکه پاسخگویی مناطق به شهروندان نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری داشته است، اظهار کرد: فاصله مناطق در پاسخگویی به هم نزدیک شده است و می توان گفت در سال آینده شاید منطقه ای نسبت به دیگری در این زمینه برتری نداشته باشد.

کولیوند در پایان به درخواست شهروندان در زمینه های کنترل نظارت، فنی عمرانی، زیباسازی، سیما و منظر و ... و رسیدگی به این درخواست ها اشاره کرد و افزود: با رسیدگی به موقع به درخواست شهروندان می توانیم شاهد عملکرد بهتری باشیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.