لرستان-سید موسی خادمی در دهمین همایش بین اللملی سیره علوی، گفت: پیاده سازی سیره علوی در جامعه، راهگشای مشکلات کشور در ابعاد گوناگون است.

استاندار لرستان: عمل به سیره علوی راه حل مشکلات کشور است

به گزارش قدس آنلاین،سید موسی خادمی استاندار لرستان، در دهمین همایش بین اللملی سیره علوی، که به میزبانی دانشگاه لرستان  برگزار شد، با اشاره به اینکه سیره علوی و سبک زندگی امام علی (ع) نیاز امروز جامعه بشری است، گفت: سیره علوی و پیاده نمودن این سبک در جامعه می تواند کشور را به اهداف عالیه نزدیک سازد و چراغ راه هدایت و سعادت بشریت باشد .

وی با بیان اینکه مدیریت ناب اسلامی را باید از سیره و سبک زندگانی امام علی(ع) استخراج نمود، خاطر نشان کرد:سیره علوی سبکی جامع ،عدالت محور و سعادت بخش است که می تواند گرفتاری های جامعه را حل و سعادت را برای همگان رقم زند .

استاندار لرستان با بیان اینکه برگزاری همایش سیره علوی راهکاری موثر برای ترویج سبک زندگی اسلامی در بین آحاد جامعه است، گفت: این همایش اثرات مطلوب و موثری در شناخت سیره علوی برای مدیران و مسئولان دارد.

خادمی با بیان اینکه برگزاری همایش های سیره علوی به ابتکار حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان آغاز به کار کرد، ادامه داد: امروز برگزاری این همایش ها به مرحله و عرصه بین اللملی رسیده است که امید می رود نتایج استخراج این همایش ها راهکاری موثر برای مدیریت ناب اسلامی در جامعه باشد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه نتایج حاصل از این همایش ها باید در شیوه های مدیریتی برای پیشبرد اهداف جامعه و کشور برنامه ریزی و اجرا شود، گفت: مسئولان با عمل به سیره علوی می توانند به مردم و کشور خدمت کنند و برای سربلندی و اعتلای نظام و انقلاب همت خود را بکار گیرند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.