مازندران- خبرنگاران مازندرانی با کسب سه رتبه اول در نخستین جشنواره سراسری نشریات و رسانه های مجازی روستا و عشایر کشور (خبرآباد) درخشیدند.

درخشش خبرنگاران مازندرانی در نخستین جشنواره سراسری نشریات روستا و عشایر کشور

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، در اختتامیه نخستین جشنواره سراسری نشریات و رسانه های مجازی روستا و عشایر کشور (خبرآباد)، سه خبرنگار مازندرانی با نشریه «وفاق کاورد» بعنوان برگزیده انتخاب و حسین احمدی و رقیه توسلی بصورت مشترک رتبه نخست بخش گزارش و سید روح الله شجاعی رتبه نخست بخش صفحه آرایی را کسب و لوح تقدیر و تندیس جشنواره را از آنِ خود کردند.

خبرنگاران مازندرانی همچنین با نشریه روستایی «وفاق کاورد»، عنوان برترین نشریه جشنواره و رتبه اول نشریات تجربی را بدست آوردند.

محسن شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکزی در این جشنواره از ارسال بیش از ٤٠٠ اثر به دبیرخانه جشنواره سراسری نشریات و رسانه های مجازی روستا و عشایر (خبرآباد) کشور خبر داد.

محسن شریفی افزود: نشریات در هفت بخش خبر، مقاله، سرمقاله، گزارش، عکس، مصاحبه و صفحه آرایی و وبلاگ ها در سه بخش محتوی مطالب، شیوه طراحی و زیبایی و ساختار اطلاعاتی مورد داوری قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه در این جشنواره سه نشریه و سایت برتر روستایی انتخاب شدند، اضافه کرد: این جشنواره با هدف شناسایی ظرفیت های رسانه ای، ایجاد زمینه های تعامل فعالین این حوزه، ایجاد انگیزه در فعالیت های نشریات، وبلاگ و سایت ها در روستاها و هدایت آن به سمت توسعه برنامه های فرهنگی روستا و بهره برداری از ظرفیت های رسانه در روستا در جهت توسعه استفاده از کالا و خدمات ایرانی برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکزی با بیان اینکه دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی مجری برگزاری این جشنواره بوده است، بیان کرد: برگزیدگان جشنواره در کارگاه آموزشی شرکت و با بازدید و گلباران بیت تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در شهر خمین، با آرمان های معمار کبیر انقلاب تجدید پیمان کردند.

گفتنی است: برگزیدگان نخستین جشنواره سراسری نشریات و رسانه های مجازی روستا و عشایر کشور با حضور دکتر جندقیان معاون دهیاری های سازمان دهیاری های کشور، حجت الاسلام دکتر ارزانی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد و دبیر شورای فرهنگ و هنر روستا و عشایر کشور و مدیران ارشد استان مرکزی مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.