لرستان- احمد مرادپور در مراسم معارفه شهردار جدید دورود، گفت: با فروختن املاک شهرداری‌ها مخالفم.

جابجایی شهرداران در فاصله زمانی کوتاه توسط شوراها یک آفت است

به گزارش قدس آنلاین، احمد مرادپور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان در مراسم معارفه شهردار جدید دورود، ضمن تبریک روز مهندس، ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و تولد امام راحل گفت: دورود پایتخت طبیعت ایران اسلامی است، پس باید کارهای که در این شهرستان صورت می‌گیرد، در شان و منزلت این جایگاه باشد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری دورود ۵ ماه حقوق معوقه دارد، اظهار داشت:  شهرداری دورود ۶۵۰ نفر نیرو دارد که چارت این شهرداری ۴۶۰ نفر است و ۱۳۰نفر پست دارند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با بیان اینکه مخالف فروختن املاک شهرداری‌ها هستم، مگر تبدیل به احسن شود، گفت: این شهرداری ماهانه یک میلیارد و ۹۰۰میلیون تومان حقوق پرداخت می‌کند، این در حالی است که از ابتدا امسال تاکنون ۲۱میلیارد تومان درآمد داشته که با این اعتبار بجز حقوق هیچ کاری دیگری امکان‌پذیر نیست.

مرادپور عنوان کرد: من موافق با اخراج هیچ نیروی نیستم، اما شهرداری‌ها باید به دنبال درآمد پایدار باشند.

وی از شهردار جدید دورود خواست کمیته‌های تحت عنوان کمیته سرمایه‌گذاری، نیروی انسانی و وصول مطالبات را هر چه سریع‌تر فعال کند.
مرادپور یادآور شد: عمده شهرداری‌های لرستان ورشکسته هستند و باید به دنبال جذب سرمایه گذاری و ورود بخش خصوصی باشند.

وی خطاب به شوراهای شهرهای استان گفت: شوراها در انتخاب شهرداران دقت کنند، تا بعد از مدت کوتاهی به دنبال جابجای شهرداران نباشند، زیرا امروز این امر به عنوان یک آفت تبدیل شده است.

مرادپور در خصوص مشکل فاضلاب شهر دورود گفت: جلسه بررسی این مشکل انجام گزفته و ابتدای سال آینده رفع این مشکل در دستور کار قرار گرفته است.

جلسه تودیع و معارفه شهردار دورود با حضور "احمدمرادپور" معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان، " سیاوش سپهوند" مدیرکل امور شهری استانداری، سرپرست فرمانداری و اعضاء شورای اسلامی شهر دورود، روز دوشنبه ۶ اسفندماه ۹۷ در شهرداری این شهر برگزار و  مهدی نیک‌آبادی بعنوان شهردار دورود  معرفی شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.