کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا به دنبال تحقیق در مورد عملکرد شرکت های فناوری و بررسی رفتارهای رقابتی آنهاست تا مشخص شود آیا آنها قوانین مرتبط با این موضوع را رعایت می کنند یا خیر.

تحقیقات کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا در مورد رقابت شرکت‌های فناوری

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، کمیسیون مذکور به همین علت یک نیروی کاری ویژه تشکیل داده تا تحقیقات در این زمینه در دنیای فناوری تکمیل شود.

این تحقیقات در حوزه های مختلفی انجام می شود که شرکت های فناوری در آنها فعال هستند. ریاست این نیروی کاری بر عهده جو سیمونز است که قبلا نیز مسئولیت هایی را در همین زمینه بر عهده داشته است. قرار است ۱۷ وکیل که در زمینه بررسی فناوری های مختلف تخصص دارند با وی همکاری کنند.

از جمله حوزه های بررسی رفتار رقابتی می توان به سیستم های عامل تلفن همراه، تبلیغات آنلاین و شبکه های اجتماعی اشاره کرد. هر وکیل از تعدادی دستیار نیز استفاده خواهد کرد.

افشاگری های مختلف در مورد رفتارهای غیرقانونی و غیراخلاقی شرکت های بزرگ فناوری باعث شده تا حساسیت ها و نگرانی ها در مورد عملکرد آنها بالا بگیرد. سرقت اطلاعات شخصی کاربران فیس بوک، درگیری کوالکوم و اپل بر سر سرقت اسرار تجاری و غیره از جمله عوامل تشدید این حساسیت هاست.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.