​مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: مسافران قبل از حضور در پایانه های مسافربری بلیت خود را اینترنتی خریداری کنند تا گرفتار دلالان نشوند.

مسافران قبل ازعزیمت به پایانه بلیت خود را اینترنتی خریداری کنند

به گزارش قدس آنلاین ، ابراهیم نصری ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در محل اداره کل راهداری خراسان رضوی اظهارکرد: شیوه‌نامه طرح نوروزی سال ۹۸ با هدف برنامه‌ریزی و تمهیدات لازم برای جابه‌جایی روان و ایمن مسافران نوروزی از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تدوین و به ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سراسر کشور ابلاغ شده است.

وی افزود: اجرای طرح خدمات نوروزی در شش بخش حمل و نقل داخلی مسافر، ایمنی حمل و نقل، حمل و نقل و بین المللی مسافر، مدیریت راهها، مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی و راهداری برای نوروز پیش رو خواهد بود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی ادامه داد: زمان اجرای طرح نوروزی سال ۹۸نیز طبق سنوات هرساله اجرا می شود و زمان آن از ۲۵ اسفند سال جاری شروع و تا ۱۷ فروردین سال ۹۸ به مدت ۲۲ روز ادامه خواهد شد.

وی گفت:پیش‌فروش بلیت اینترنتی از طریق سایت‌ اینترنتی www.safar۷۲۴.com از تاریخ ۱۲ اسفند شروع می شود و لازم به ذکر است که پایانه محل سوار و پیاده شدن مسافر است و مسافرین برای اینکه دچار اختلال در سفر و مشکلات دلالی نشوند می توانند در سراسر کشور و از طریق دفاتر فروش بلیت شرکت های مسافربری مجاز در سطح شهر بلیت خود را تهیه کنند و با آسودگی خاطر به پایانه ها مراجعه کنند.

نصری تصریح کرد:سامانه  پیامکی ۱۰۰۰۵۲۵ جهت رسیدگی به شکایات، انتقادات و پیشنهادات مسافرین داخل استان خراسان رضوی فعال است و در خارج استان نیز هموطنان می توانند برای اطلاع از وضعیت راهها و سایر مشکلات حوزه راهداری و حمل و نقل از طریق سامانه و نصب اپلیکیشن ۱۴۱ از امکانات ویژه این سامانه بهره مند شوند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: همچنین با توجه به توریستی بودن، جاذبه گردشگری و تردد بالای محور بوژان و باغشن نیشابور در ایام تعطیلات، عملیات روکش آسفالت به جهت جلوگیری از خرابی وخسارات بیشتر به راه صورت گرفته است.

وی ادامه داد : با توجه به محدودیت اعتباری فقط نقاط مهم و ضروری در برنامه کاری قرار گرفته است و ترمیم رویه کل مسیر با اعتبارات ویژه در حال پیگیری است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.