سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشحالم با این برنامه فشرده پشت سر هم بازی داریم.

برانکو: مشکل فقط "بودیمیر" نیست، تازه‌واردها زمان می‌خواهند

به گزارش گروه ورزشی قدس انلاین، برانکو ایوانکویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نفت آبادان، گفت:‌ در ابتدا می‌گویم که همه ما منتظر بازی با نفت هستیم، خوشحال هستم که با وجود فشردگی برنامه‌ها ما پشت سر هم بازی داریم.

*با سبک فوتبال خوزستان آشنا هستم

وی گفت: می‌خواهیم هواداران‌مان را شاد کنیم، در مورد نفت آبادان باید بگویم به طور سنتی با سبک فوتبال خوزستان آشنا هستیم، بازیکنان این خطه دوست دارند بازی کنند و بازی‌سازی کنند و بسیار مستعد هستند. نسبت به نیم فصل اول تغییراتی زیادی داشته‌اند و در واقع خون جوان تازه‌ای به تیم‌شان تزریق کرده‌اند. با انرژی فراوان هستند که این نشان می‌دهد که استعداد لایزال فوتبال این کشور در خوزستان است و انتظار دارند که بهتر از نیم فصل او ل بازی کنند. 

*کامیابی نیا و مصلح را نداریم

وی در مورد وضعیت مصدومان تیم خودش گفت:‌خلیل‌زاده، سیدجلال و رادوشویچ به تیم برمی‌گردند، اما کامیابی‌نیا و مصلح را نداریم، آنها مصدوم هستند، ماهینی، انصاری و ربیع‌خواه هم نمی‌توانیم رویشان حساب کنیم، آدام  همتی بعد از جراحی به تیم ملحق شده و از مسابقه بعدی بین کاندیداهای برای بازی در میدان است. 

*مشکل فقط بودیمیر نیست، تازه‌ واردها هم به زمان نیاز دارند

وی درباره بازی کردن ماریو بودیمیر کروات تیم فوتبال پرسپولیس و انتقادهایی که به بازی او وارد شده است، گفت: باید بگویم که این مسئله فقط درباره بودیمیر نیست و درباره بازیکنانی که جدید به ما اضافه شدند این مسئله وجود دارد، مشکل بودیمیر کمبود تمرین است و او نیاز به بازی کردن دارد. هم او و هم ترابی و رسن که در تیم ملی کشورش بود این مشکل را دارند، اما من انتظار دارم که هر چه زودتر با هم هماهنگ شوند. نباید انتظار داشت که با یک بشکن زدن همه چیز درست شود، اما ما بازیکنان خوبی داریم و البته قبول دارم که مشکلاتی هم وجود دارد.

* من از همه بازیکنانم راضی هستم

وی افزود: بقیه تیم‌ها هم بازیکن جدید گرفتند و بازیکن جدید به هر جهت نوساناتی دارد، من از کادر بازیکنانم راضی هستم و می‌بینم که چگونه واکنش نشان می‌دهند، حتی به خبرنگاران هم گفتم که در این پنج بازی که انجام دادیم، از رقبا سرتر و برتر بودیم، ما دو بار با پدیده بازی کردیم که تیم استثنایی است، اما مقابل نفت مسجد سلیمان بازی ۵۰-۵۰ بود، اما در بقیه بازی‌ها بهتر بودیم حتی مقابل فولاد که باختیم، اما به هر حال این فوتبال است و هر اتفاقی امکان دارد در آن رخ بدهد. 

*شرایط استثنایی برای سپاهان از زبان مدیر رسانه ای تیم پرسپولیس

به گزارش فارس، پندار خمارلو مدیررسانه‌ای پرسپولیس گفت: متأسفانه در نیم فصل اتفاقاتی رخ داد که برخی اینها به دنبال این بودند که بیرون از زمین فوتبال نتیجه بگیرند،مصاحبه‌ها و بیانیه‌ها منتشر شد،‌ از یکطرف می‌گفتند سکوت می‌کنیم، اما بیانیه می‌آمد، سپاهان در نیم فصل اول از ۱۰ مسابقه ۹ بازی‌اش روز جمعه برگزار شده و فاصله مسابقاتش هم مناسب است، ۶ روز و ۸ روز بوده است، اما سه چهار روز یکبار بازی می‌کنیم، اما سه چهار مسابقه ما روز تعطیل بوده و بقیه آنها مثل بازی قبل در روز پنج‌شنبه یا روز غیرتعطیل برگزار شده، با این حال ما معتقد نیستیم چون نتیجه در زمین مسابقه رقم می‌خورد. همین الان سپاهان برای مسابقه با تراکتورسازی هشت روز استراحت کرده، تراکتورسازی دژاگه را ندارد و این شرایط نرمال برای همه تیم‌ها نیست. 

* مرور اعتراض قلعه‌نویی به برنامه ریزی مسابقات لیگ برتر

وی افزود: ما در مورد کمک داور ویدئویی هم به دنبال برقراری عدالت در همه باشگاه‌ها هستیم، خوشبختانه در آن جلسه حضور داشتم و بحث‌های خوبی مطرح شد، امیرقلعه‌نویی زمانی که خودش سرمربی تراکتورسازی بود به این مسئله معترض شد که چرا بازی‌هایمان یک روز زودتر از پرسپولیس برگزار می‌شود، اما ما به این حرفها توجهی نکردیم و می‌دانیم که سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در تلاش هستند تا شرایط خوب شود هر چند پرسپولیس بیشترین ضرر را از داوری‌ها دیده است، اما خود دوستان برنامه‌ها را نگاه کنند و ببینند فاصله بازی‌های تیم ما و سایر تیم‌ها در لیگ چگونه است.  

* از دربی اطلاعات دیگری دارم که پیش خودم محفوظ نگه می‌دارم

برانکو در مورد اینکه آیا با تیم امید همکاری خواهند کرد یا نه و نظرش در مورد دربی چیست، گفت: من نمی‌دانم که فهرست تیم امید بیرون آمده یا نه، اما کرانچار دوستم است، زمانی که کی‌روش سرمربی بود و کرانچار سرمربی بود، ما بیشترین حمایت را از تیم ملی کردیم و اکنون هم از تیم ملی حمایت می‌کنیم. همیشه به تیم ملی بازیکن می‌دهیم، در مورد دربی هم من اطلاعات دیگری دارم و آن را برای خودم نگه می‌دارم. 

* یادآوری می کنم که صدرنشین هستیم

برانکو درباره اینکه پرسپولیس در پست بازی‌ساز مشکل دارد و بازیکنان جدید نتوانستند این مشکل را برطرف کنند، گفت:‌ ترابی یک ماه است که بازیکن ماست و سروش رفیعی هم عملا در نیم فصل اول به دلیل مصدومیت بازی نکرد، ابتدای صحبت هایم گفتم که برای همه ما زمان لازم است و بازیکنان جدید نیاز به زمان دارند و ما چاره‌ای جز کار و بازی نداریم، البته من به کیفیت بازیکنانم اعتماد دارم و طبیعی است که باید به نقطه‌ای از آمادگی برسند، هر چند که آنقدر بازی زیاد است که به همه آنها بازی می‌رسد. ما بازیکنان جوان خوبی هم داریم مثل اسدی، کریمی و...  که خیلی خوب تمرین می‌کنند و این مسئله باعث خوشحالی ماست. ما انتظار داریم که آنها به این سطح از آمادگی برسند که به ما  کمک کنند اما این اتفاق یک‌شبه رخ نمی‌دهد و نمی‌توان یک‌شبه به همه چیز رسید، باید یادآوری کنم که ما در صدر جدول هستیم و به نیمه نهایی جام حذفی رسیدیم، البته پدیده، سپاهان، استقلال و تراکتورسازی هم تیم‌های خوبی هستند و لیگ جذابی خواهیم داشت و هواداران می‌توانند از این لیگ دراماتیک لذت ببرند. 

* در مورد دیدارم با دالیچ کمی هم دروغ می نویسند

سرمربی پرسپولیس درباره دیدار با دالیچ و حاشیه‌هایی که در این باره راه افتاده است، افزود: این را باید از همکارانتان بپرسید که این چیزها را می‌نویسند و مقداری هم دروغ می‌نویسند، همه می‌دانند که من به امارات رفتم تا بازی النصر و پاختاکور را ببینند و عملا فقط چند ساعت در دبی بودم، آنجا دالیچ را دیدم که و برای کار شخصی خودش به دبی آمده بود، آنجا چند دوست دیگرم را هم دیدم که اگر بخواهید اسم آنها را هم می‌گویم! آنجا کوتسیان، اسماعیلی که ایرانی ساکن دبی است و... را دیدم، آنجا ایرانی های دیگری را هم دیدم. این را هم بگویم که در صحبتی که با یکسری خبرنگاران داشتم به آنها گفتم که تاج به من مأموریت داده هر چند که شش ماه است او را ندیدم! گفتم که تاج من را فرستاده تا به او پیشنهاد سالانه ۸ میلیون دلار بدهم! اینهایی که می‌نویسند اتفاقی نیست و همه می‌دانند که این نوشته‌ها هدفمند است تا در تیم ما مشکل و تشنج ایجاد کنند، اما این کارها مهم نیست چرا که هواداران به ما اعتماد دارند و ما را دوست دارند. این مسائل باعث می‌شود تا ما قوی‌تر شویم. 

* فعلا بازی با نفت مهم‌ترین مسابقه ما است

برانکو در مورد اینکه به خاطر بازی با پاختاکور به بازیکنانش مقابل نفت آبادان استراحت می‌دهد یا نه، گفت: کمال و مصلح در ترکیب نیستند، اما بقیه برای حضور در ترکیب اصلی در رقابت هستند، برای ما همه بازی‌ها مهم است، مهمترین بازی برای ما بازی با نفت آبادان است، ما بازی به بازی فکر می‌کنیم.

* امیدوارم مشکلات مالی ما کم‌تر از قبل شود

وی در مورد اینکه مشکلات مالی باشگاه چگونه شد، گفت: مشکل مالی همیشه وجود داشته و دارد، آیا شما اگر از رسانه‌تان حقوق نگیرید به مشکل می‌خورید یا نه؟ بازیکنان ما هم حرفه‌ای هستند، من خیلی از تمرین کردن با آنها لذت می‌برم و امیدوارم مشکلات مالی کمتر و کمتر خواهد شد. 

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.