مجمع سالیانه هیئت والیبال البرز با حضور رییس فدراسیون، مدیرکل ورزش وجوانان البرز و منتخب فعالان این ورزش برگزار شد و عملکرد این هیئت ورزشی در سال های ۹۶ و۹۷ مورد ارزیابی قرار گرفت.

البرز در سال ۹۸ میزبان رویدادهای مهم والیبال می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، در مجمع عمومی سالیانه هیئت والیبال البرز که پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) برگزار شد، عبدالعلی پیرمحمدی رییس هیئت والیبال استان البرز، ضمن ارائه گزارشی از اهم فعالیت های انجام شده با بیان اینکه تمام ظرفیت های ممکن برای توسعه این ورزش در استان به کار گرفته شده است اظهار کرد: برگزاری لیگ های استان در سطوح مختلف در کنار اعزام منظم تیم های منتخب به مسابقات کشوری انجام شد و نتایج خوبی هم از آن حاصل شد.

عبدالعلی پیرمحمدی افزود: این هیئت ورزشی با محوریت سالن فلاحت در حوزه آموزش واستعدادیابی نیز بسیار پرکار بود و در جهت ارتقا مربیان و داوران نیز کلاس های مختلفی را برگزار کرد.

وی رونق والیبال در البرز را ماحصل تلاش باشگاه ها و برنامه ریزی کمیته هاو هیئت های شهرستانی وحمایت اداره کل ورزش و فدراسیون والیبال دانست و از زحمات آنها قدردانی کرد.

افشین داوری سرپرست فدراسیون والیبال نیز در این جلسه از واگذاری رویدادهای مهم در سال آینده به استان البرز خبر داد.

داوری اظهار کرد: نکته ی مهمی که بنده در تمامی جلسات و مجامع مطرح می کنم، بحث توجه به پیشکسوتان و استفاده از دانش، تجربه و توانایی این عزیزان در جهت رشد و توسعه والیبال است.

وی افزود: در واقع یکی از بخش های اصلی و ویترین در ورزش قهرمانی، پیشکسوتان هستند که گاها آن طور که باید مورد توجه قرار نمی گیرند.

داوری با اشاره به لزوم نگاه ویژه تر به ورزش بانوان گفت: در فدراسیون والیبال بانوان و آقایان به یک اندازه مورد توجه قرار گرفته و حمایت می شوند.

وی البرز را دارای پتانسیل بالا در میزبانی از مسابقات بزرگ ارزیابی کرد و خبر داد: سعی داریم تا سال آینده میزبانی رویدادهای مهمی را به استان البرز واگذار کنیم.

سرپرست فدراسیون والیبال تاکید کرد: جذب بخش خصوصی یکی از مهمترین اقداماتی است که هیئتها می بایست مورد توجه قرار داده و تنها منتظر کمک از سوی فدراسیون و اداره کل نباشند.

وی تصریح کرد: در سال ۹۸ باشگاههای والیبال کشور را بر اساس یک سری از شاخص ها ستاره دار خواهیم کرد تا باشگاههای برتر کشور بر این اساس مشخص و معرفی شوند.

امیر غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز والیبال را از رشته ای پر طرفدار در استان البرز ارزیابی کرد وگفت:سال ۹۷ برای ورزش استان البرز سال آموزش بود و خوشبختانه هیئتهای ورزشی نیز به خوبی در مباحث آموزش مربیان، ورزشکاران و داوران فعالیت کردند.

وی افزود: هر قدر نقش مربیان در کار آموزش را پر رنگ تر کنیم در قهرمانی موفق تر خواهیم بود و بر همین اساس سال ۹۸ نیز این مهم را با جدیت ادامه خواهیم داد.

غفرانی اضافه کرد: سال ۹۸ علاوه بر آموزش، بحث روانشناسی ورزشی را نیز اضافه کرده و از همه هیئتها می خواهیم که به این مسئله توجه ویژه ای داشته باشند.

وی با تاکید بر موضوع برنامه محوری هیئتهای ورزشی عنوان کرد: هیئت والیبال استان البرز برنامه های خوب و جامعی را برای سال ۹۸ در حوزه ها و سطوح مختلف تدارک دیده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز بیان کرد: سعی داریم تا در سالهای آینده نیز سالن شهید فلاحت کرج در اختیار هیئت والیبال قرار گیرد.

وی والیبال را از رشته های پرطرفدار در استان البرز دانست و تصریح کرد: والیبال استان البرز پتانسیل و توان بسیار بالایی دارد که امثال محمودی ها، موسوی ها و ترکاشوندها ثمره و نتیجه ی این توان و استعداد هستند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.