خراسان شمالی- بیست و پنجمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، با حضور مجید پورعیسی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی برگزار شد.

دستگاه های اجرایی تسهیل کننده امور واحدهای تولیدی باشند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، مجید پورعیسی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان شمالی در بیست و پنجمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: تمام دستگاه های اجرایی باید تسهیل کننده امور واحدهای تولیدی باشند تا بتوانند از مشکلات آنان گره گشایی کنند.

وی اظهار داشت: دستگاه های اجرایی حاضر در این کارگروه برای ما حکم مشاوران را دارند که می توانند با ارائه راهکارهای اجرایی و مشاوره دادن، در تسریع حل مشکلات واحدهای تولیدی به ما کمک کنند.

وی افزود:حمایت از واحدهای تولیدی و رفع مسائل و موانع آنان از وظایف اصلی دستگاه های اجرایی است لذا رونق بیشتر تولید و افزایش اشتغال جزو برنامه های اولویت دار این کارگروه باید باشد.

پورعیسی در ادامه سخنان خود بر اجرای امور بر اساس قوانین و مقررات تاکید کرد و افزود:باید با همکاری و تعامل تمام بخش ها اعم از بانک ها، دستگاه های اجرایی، نظارتی و مالیاتی، تسهیل و رونق تولید را شاهد باشیم.

در ادامه این نشست چند درخواست از حوزه جهاد کشاورزی مطرح و ضمن بررسی راهکارهای مختلف برای حل و فصل آن تصمیم گیری شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.