خراسان شمالی- ولی الله حیاتی گفت:نیروی انتظامی خراسان شمالی در حوزه های مختلف برقراری امنیت پیشقراول بوده است و از برنامه های اجرا شده آن می توان برای تامین امنیت کشوری بهره مند شد.

همایش رابطان اجتماعی ادارات دولتی با نیروی انتظامی برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، ولی الله حیاتی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی در همایش رابطان اجتماعی ادارات دولتی با فرماندهی انتظامی استان اظهار داشت: نیروی انتظامی به عنوان نوک پیکان مقابله با جرایم اجتماعی در تمامی سطوح قلمداد می شود و نقش آن در پیشبرد اهداف انقلاب بی بدیل است.

وی افزود: با مطالعه تاریخ ایران در بحث امنیت و نظم عمومی عملکردی مانند عملکرد کنونی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نخواهید یافت.

حیاتی ادامه داد: امروز نیروی انتظامی جزئی از مردم و محرم اسرار ناگفته آنان است که این مهم از آثار و برکات انقلاب اسلامی و انفاس زکیه امام راحل است.

وی مطرح کرد: امروز مردم در بخش امنیت و نظم عمومی محوریت اصلی هستند و با توجه به گستره وظایف نیروی انتظامی این نهاد به تنهایی نمی تواند نظم عمومی را برقرار کند و نیازمند همراهی مردم و مشکارت تمامی ادارات و سازمان های دولتی است.

حیاتی اشاره داشت: سازمان های مردم نهاد بهترین ظرفیت برای کمک به نیروی انتظامی در برقراری نظم عمومی هستند و ما باید سعی کنیم این نهادهای مردمی را در حوزه تولید امنیت در استان برای اجرای طرح های اجتماعی فعال کنیم.

وی با قدردانی از عملکرد نیروی انتظامی استان، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی خراسان شمالی در حوزه های مختلف برقراری امنیت پیشقراول بوده است و از برنامه های اجرا شده آن می توان برای تامین امنیت کشوری بهره مند شد.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی در ادامه سخنان خود افزود: انقلاب اسلامی از روزهای نخست شکل گیری خود شاهد طرح ریزی توطئه های ریز و درشت دشمنان خود بوده است که در گام نخست جنگ تمام عیار نظامی را علیه ایران برنامه ریزی کردند که با پیروزی جمهوری اسلامی در این جنگ نابرابر، به فکر محصور کردن قدرت جمهوری اسلامی تنها در مرزهای داخل ایران بودند که این توطئه آنان نیز با شکست مواجه شد.

حیاتی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی امروز متوجه قدرت جمهوری اسلامی شده اند و می دانند که در معادلات بین المللی و طرح ریزی سناریوهای منطقه ای باید به عنصر قدرتمند جمهوری اسلامی توجه داشته باشند.

وی با بیان این که امسال شاهد برگزاری جشن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بودیم، افزود: امروز شاهد پیوند ناگسستنی ملت و حاکمیت هستیم و مردم با حضور با شکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن این مهم را به گوش جهانیان رساندند.

وی تصریح کرد: امروز در جنگ تمام عیار اقتصادی و رسانه ای دشمنان علیه انقلاب اسلامی قرار داریم که محور آن معیشت زندگی مردم بوده و هدف دشمن تهی کردن درون انقلاب است اما رمز پیروزی ما در این جنگ، وحدت کلمه و پیروی از مقام معظم رهبری است.

/انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.