خراسان شمالی- سعید سبحانی گفت: اقدام به موقع مسافران برای خرید بلیت سبب می شود کمبود احتمالی ناوگان عمومی شناسایی شده و شرکت های مسافربری نسبت به تامین ناوگان مورد نیاز از سایر استان ها اقدام کنند.

پیش فروش بلیت های نوروزی از ۱۲ اسفند ماه آغاز می شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی، سعید سبحانی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: پیش فروش بلیت های نوروزی به صورت حضوری وغیرحضوری از ۱۲ اسفند ماه جاری آغاز می شود و از مردم انتظار می رود نسبت به خرید به موقع آن مبادرت داشته باشند. 

وی با تاکید بر اینکه مردم سفرهای خود را مدیریت کنند افزود: از افرادی که قصد مسافرت با ناوگان حمل و نقل عمومی دارند انتظار می رود به موقع نسبت به خرید بلیت اقدام کنند تا شرکت های مسافربری بتوانند برای تامین ناوگان برنامه ریزی داشته باشند.

وی گفت: اقدام به موقع مسافران برای خرید بلیت سبب می شود کمبود احتمالی ناوگان عمومی شناسایی شده و شرکت های مسافربری نسبت به تامین ناوگان مورد نیاز از سایر استان ها اقدام کنند. 

سبحانی اظهار داشت: علاوه بر آن، در این شرایط مسافران هم دغدغه و مشکلات کمتری برای مسافرت خواهند داشت.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: هنوز تصمیمی برای افزایش نرخ خدمات ناوگان عمومی در نوروز ۹۸ گرفته نشده است و بلیت ها با نرخ فعلی فروخته می شود. 

طرح نوروزی از ۲۵ اسفند ماه آغاز و تا ۱۷ فروردین ماه سال آتی ادامه دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.