، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی گفت: امروز باید مصلحت اندیشی ها را کنار گذاشت چون دشمن تلاش می‌کند و به دنبال خاموش کردن موتور انقلاب اسلامی است.

باید مصلحت اندیشی را کنار گذاشت؛‌ دشمن به دنبال تغییر مطالبات مردم است

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران شامگاه چهارشنبه در همایش رسالت‌های حوزه و گام دوم انقلاب اسلامی که در سالن همایش مدرسه علمیه دارالشفاء برگزار شد، با اشاره به نقش و اهمیت حوزه علمیه و سپاه پاسداران اظهار داشت: براساس دستور مقام معظم رهبری وظیفه داریم که پیوند دو نهاد سنگرنشین اسلام ناب را روز به روز بیشتر کنیم.

وی افزود: نهاد روحانیت زبان گویا و اقامه‌کننده دین در همه عرصه‌ها بوده است، بسیج روحانیت باید پیوند روحانیت و سپاه را روز به روز بیشتر کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به برنامه‌ریزی دشمن برای مقابله با آرمان های انقلاب اسلامی گفت: غرب به دنبال تغییر مطالبات مردم و ذهن و تفکرات و محاسبات مردم و مسئولان است و متاسفانه در بخشی پیش روی کرده است.

حاجی‌صادقی تصریح کرد: نیازمند این هستیم که روحانیت در همه عرصه‌ها حضور پیدا کند، طلاب و روحانیون بسیجی تربیت شده امام راحل هستند و کسانی که از شاگردان امام راحل بودند استقامت فکری خود را به خوبی نشان دادند.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به خصوصیات اخلاقی آیت الله یزدی بیان کرد: این عالم دینی نشان داد که می‌شود در عین منطق و قدرت انقلابی در همه صحنه‌ها و عرصه‌ها حضور انقلابی داشت.

وی عنوان کرد: امروز باید مصلحت اندیشی ها را کنار گذاشت چون دشمن تلاش می‌کند و به دنبال خاموش کردن موتورانقلاب اسلامی است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.