قزوین_ بهمن طاهرخانی گفت: شبکه استانی مرکز قزوین هم با عوامل و دست اندرکاران، توانست انعکاس شایسته و مطلوبی را در راستای برگزاری برنامه های دهه فجر در شهرها و روستاها انجام دهد.

عملکرد شبکه استانی در انعکاس برنامه های دهه فجر مطلوب بود

بهمن طاهرخانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی در گفتوگو با خبرنگار قدس آنلاین ضمن قدردانی از حضور بی نظیر ملت ایران در راهپیمایی ۲۲بهمن گفت‌: ملت ایران هیچگاه گوش به شبکه های بیگانه در خصوص انقلاب اسلامی نداده و نخواهد داد چرا که این ملت بصیر بارها سیلی سختی به تفاله های استکبار جهانی و ایادی آنها در منطقه زده است.

وی افزود: این ملت بصیر و فهیم بارها با همه توطئه های دشمنان و تحریم های ظالمانه و ناجوانمردانه روبه رو شده اند اما به هیچ عنوان دست از ارزش های متعالی ایران اسلامی و خون شهدا دست برنداشته و با عزت و اقتدار در برابر تمام یاوه گویی های دشمنان با قدرت ایستادگی کرده اند.

 طاهرخانی تصریح کرد: دشمنان می دانند که این کشور رهبری مقتدر و حکیم دارد که توانسته این کشور را با بیانات راهگشا و با تدبیر خود از همه گردنه های مختلف و فتنه ها به خوبی و با سلامت عبور دهد.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از نقش رسانه ملی در انعکاس برنامه های ایام الله دهه فجر خاطر نشان کرد: رسانه ملی در خصوص برنامه های دهه فجر و دستاوردهای انقلاب اسلامی به خوبی عمل کرد که جای قدردانی دارد.

وی ادامه داد: شبکه استانی مرکز قزوین هم با عوامل و دست اندرکاران، توانست انعکاس شایسته و مطلوبی را در راستای برگزاری برنامه های دهه فجر در شهرها و روستاها انجام دهد که باید از مدیر کل صداوسیما و تهیه کنندگان قدردانی کنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.