۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸
کد خبر: 646595

برای برنامه‌ریزی تعطیلات آخر هفته حتما گزینه تئاتر دیدن هم برای بسیاری از مردم مطرح است؛ اما روی صحنه تئاتر مشهد چه می‌گذرد؟

چه خبر از آخر هفته تئاتر مشهد؟
به گزارش قدس آنلاین، هم اکنون ۷ نمایش «آی‌راک»، «از پشت شیشه‌ها»، «برداشت آخر»، «روباه»، «صعود ممانعت پذیر آرتورو اویی»، «ننه دل‌آور» و «دیگ جادو» در سالن‌های نمایش مشهد در حال اجرا است.
«ننه دل‌آور»
نمایشی به نویسندگی برتولت برشت و بازنویسی آرش خیرآبادی است .این نمایش نخستین پروژه‌ی پایانِ دوره‌ی کارگاه‌های تئاترِ تجربی است که زیرِ نظرِ انجمنِ هنرهای نمایشی‌ی استان و گروه نمایش آیین تولید شده است.  این نمایش روزهای پنج‌شنبه و جمعه ساعت ۱۸:۰۰ در محل تماشاخانه بهار در حال اجرا است.
«دیگ جادو»  
نمایشی به نویسندگی محمد رضا یوسفی، کارگردانی رویا صالحی‌پور و بازنویسی الهام اکبری است این نمایش موزیکال که در ژانر کودک است روزهای پنج‌شنبه و جمعه ساعت ۱۷:۳۰ در محل پردیس تئاتر مستقل در حال اجرا است.
«از پشت شیشه‌ها»  
نمایشی به نویسندگی اکبر رادی و کارگردانی محسن مظلومی و مجتبی رسولیان است .در خلاصه داستان این نمایش آمده است که بامداد نویسنده گوشه گیری است که همراه همسرش زندگی بدون دردسری دارد اما ورود خانواده درخشان زندگی آن‌ها را درگیر اتفاقات خارق العاده‌ای می‌کند. نمایش «از پشت شیشه‌ها» روزهای پنج‌شنبه و جمعه ساعت ۱۸:۴۵ در محل تماشاخانه خورشید در حال اجرا است.
«صعود ممانعت پذیر آرتورو اویی»
نمایشی به طراحی و کارگردانی دانوش یزدان پناه، نویسندگی برتولت برشت و مترجمی فرامرز بهزاد است.  در خلاصه داستان این نمایش آمده است که یک گنگستر خرده پا در شیکاگو با اعمال زور، ارعاب و قتل مراحل قدرت را یک به یک پیش می رود تا شهر را تصاحب کند و سودای قدرت طلبی بیشتر را در سر می‌پروراند... این نمایش در ژانر اجتماعی بوده و روزهای پنج‌شنبه و جمعه ساعت ۱۹:۳۰ در محل پردیس تئاتر مستقل در حال اجرا است.
«آی راک»  
نمایشی به طراحی و کارگردانی محمد نیازی و نویسندگی سهند خیرآبادی و تهیه کنندگی مسعود حکم آبادی است .در خلاصه داستان این نمایش آمده است که "آی راک" روایت زندگی یک مجری رادیوست که در ایستگاه متروکه قطار، اقدام به برگزاری مسابقه رادیویی می‌کند، شاید از بین شرکت‌کنندگان به عشق قدیمی‌اش برسد. نمایش «آی راک» در ژانر اجتماعی روزهای پنج‌شنبه و جمعه ساعت ۱۹:۰۰ در محل تئاتر شهر در حال اجرا است.
  «برداشت آخر»  
نمایشی به نویسندگی و کارگردانی مهدی ضیاء چمنی است.  در خلاصه داستان این نمایش آمده است که: «مسعود برای رسیدن به اهداف خود، مرحله ی آخر را امتخان می کند.» این نمایش روزهای پنج‌شنبه و جمعه ساعت ۱۹:۰۰ در محل پردیس تئاتر مستقل در حال اجرا است.
«روباه»
نمایشی به طراحی و کارگردانی آرمین حسنی‌زاده و نویسندگی محمد نجفی و تهیه کنندگی محمد زارع است .در خلاصه داستان این نمایش آمده است که وُلپُن مردی ثروتمند است که به تازگی به شهر ونیز برگشته و به دنبال انتقام زخمی قدیمی است... نمایش کمدی «روباه» روزهای پنج‌شنبه و جمعه ساعت ۱۷:۳۰ در محل تماشاخانه خورشید در حال اجرا است.
منبع: ایسنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.