ولی تیموری گفت: تمام مراکز اقامتی و پذیرایی در ایام نوروز بدون افزایش قیمت به ارائه خدمت برای مسافران می‌پردازند.

مراکز اقامتی و پذیرایی در نوروز ۹۸ افزایش قیمت ندارند

یه گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، ولی تیموری معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شب گذشته در نشست خدمات سفر خراسان شمالی با اشاره به اقدامات انجام‌شده در ستاد سفر کشور اظهار کرد: ۲۲ دستگاه اجرایی و نهاد عضو رسمی ستاد ملی هماهنگی خدمات سفر هستند و این ستاد به‌صورت فرا بخشی اقدام می‌کند.

وی ایام نوروز را اوج سفرهای مردم کشور دانست و افزود: از نیمه اسفند تا اوایل خردادماه نیز بیشترین مسافران و گردشگران بین‌المللی به کشور سفر می‌کنند که نیازمند هماهنگی بیشتر و اهمیت اقدام در این عرصه است.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری تزریق نشاط و امید به مردم را سرفصل اقدامات ستاد خدمات سفر عنوان کرد و ادامه داد: آماده‌سازی زیرساخت‌ها باید تسریع شود و آمادگی ۱۰۰ درصدی باید ایجاد شود تا با نظارت‌های درست در عرصه‌های مختلف فضا برای سودجویی ایجاد نشود.

وی با تذکر در خصوص کمبود علائم راهنمایی به مراکز مختلف در جاده‌های خراسان شمالی تصریح کرد: باید جاذبه‌های گردشگری و مراکز خدماتی در استان با تابلوها و علائم مشخص برای مسافران قرار گیرد.

رئیس ستاد ملی خدمات سفر کشور سامانه ۰۹۶۲۹ را در اختیار مسافران برای ارائه گزارش‌های شکایات و پیشنهادها نسبت به خدمات مختلف عنوان کرد.

وی در انتها شعار ستاد خدمات سفر نشاط و امید و تکریم مسافران و گردشگران را عنوان کرد و گفت: تمام مراکز اقامتی و پذیرایی در ایام نوروز بدون افزایش قیمت به ارائه خدمت برای مسافران می‌پردازند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.