مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی گفت: پس ازپایان عملیات اجرایی گازرسانی به سمت افزایش سرعت و کیفیت خدمات پیش خواهیم رفت.

پرونده گاز رسانی در خراسان رضوی سال آینده بسته می شود

سید حمید فانی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: امروزه شبکه های گاز در اکثر نقاط  استان خراسان رضوی وجود دارد  و برای نگهداری شبکه و ارائه خدمات پایدار نیازمند همکاری مردم و مسئولان هستیم.
وی با بیان اینکه شرکت گاز پس از اتمام عملیات اجرایی گازرسانی به سمت افزایش سرعت و کیفیت خدمات بصورت گسترده حرکت خواهد کرد تصریح کرد: مردم و مسئولان باید به جهت افزایش ضریب ایمنی و امنیت قبل از انجام هر نوع حفاری و ایجاد تغییر در معابر و ساخت و سازهای جدید با شرکت گاز هماهنگی های لازم را انجام دهند  تا وقوع هر نوع حادثه همچون انفجار بر اثر نشت گاز به حداقل ممکن برسد.
فانی در ادامه با اشاره به لزوم هماهنگی بین سازمانی شرکت گاز و نظام مهندسی بیان داشت: در زلزله کرمانشاه پس از گازدار شدن شبکه و پایداری آن مردم نتوانستند از این نعمت الهی در آن شرایط سخت استفاده کنند. زیرا امکان تایید ایمنی گاز در داخل منازل وجود نداشت. از این رو در استان خراسان رضوی شرکت گاز  با هماهنگی سازمان نظام مهندسی فلوچارتی تهیه کرده است که اگر در این شرایط قرار بگیریم  بتوانیم با یک تصمیم درست زمینه افزایش خدمت رسانی به مردم را فراهم کنیم زیرا  مردم باید بتوانند از گرمایش گاز هرچند به صورت موقت در شرایط بحرانی استفاده کنند.
وی ادامه داد: از ابتدای سال ۹۷ تاکنون، ۱۸۸ مانور در سطوح مختلف از سوی این شرکت برگزار شده که این آمار نسبت به سال ۹۶ افزایش چشمگیری داشته است و  نتیجه برگزاری این مانورها ارتقای آمادگی کارکنان در مواجهه با بحران های احتمالی می باشد. البته لازم است به این موضوع اشاره شود که فقط آمادگی شرکت گاز کافی نیست بلکه مردم نیزباید آماده باشند و بدانند در مواقع حساس باید چه کاری را انجام دهند. زیرا در حال حاضر شبکه های گاز تا اتاق های خواب مردم پیشروی کرده است و  یک نشت گاز می تواند انفجار مهیبی را رقم بزند،از این رو  آموزش مردم موضوع اساسی است که باید مورد توجه قرار بگیرد .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.