زوج‌های جوان با حضور در طرح "با هم تا بهشت" با دریافت تسهیلات مناسب، در فضایی مفرّح و خاطره‌انگیز مروری بر مهارت‌های زندگی مشترک خواهند داشت.

 طرح "با هم تا بهشت" با ارائه تسهیلات مالی و آموزشی به زوجین راه‌اندازی شد

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، "با هم تا بهشت" عنوان طرحی است که توسط بنیاد ملی خانواده به عنوان یک سازمان غیر دولتی و کاملاً مستقل طراحی و آماده و با مشارکت مرکز رسیدگی به امور مساجد از طریق مساجد شهر تهران به اجرا گذارده شد. دلیل انتخاب مسجد برای اجرای طرح، وجود این پایگاه اجتماعی و مردمی در جای جای محلات شهر و نزدیک‌ترین مکان به محل زندگی جوانان و زوج‌های جوان ، دارا بودن مکان با تأسیسات و امکانات لازم برای هماهنگی در اجرای برنامه، امکان استفاده از مراکز فرهنگی در نزدیک‌ترین مکان به مسجد، توانایی در جلب مشارکت مردم برای اجرای طرح و پایدار کردن  آن با توجه به اعتماد به مردم، توانایی در جلب مشارکت خیرین و نیکوکاران در تامین هزینه‌های اجرای طرح، خیرخواه نسبت به زندگی شهروندان به ویژه جوانان و زوجهای جوان بود.

طرح "با هم تا بهشت" امکانی دست‌یافتنی با دسترسی فراوان و آسان است تا زوج‌های جوان با یکدیگر در فضایی مفرّح و خاطره‌انگیز مروری بر مهارت‌های زندگی مشترک داشته باشند و سالیان دراز در کنار یکدیگر با آرامش و احترام متقابل خوش و خرم زندگی کنند.

اجرای طرح "با هم تا بهشت"  در سطح شهر تهران آغاز شده است و پذیرای زوجهای جوان که عقد کرده و یا یک سال از ازدواجشان می‌گذرد برای ثبت‌نام و حضور در برنامه‌های جذاب و متنوع است. در این طرح هر ماه یک برنامه در نزدیک‌ترین پایگاه ترویج ازدواج و تحکیم خانواده نسبت به محل زندگی زوجهای جوان ارائه می‌شود که بصورت کلی شامل برنامه‌های زیر است:

  • همایش آشنایی با برنامه‌های طرح با هم تا بهشت و خدمات، امتیازات و روش های استفاده از آنها در فرهنگسرای بهمن با حضور مجریان صدا و سیما، اساتید برجسته، به همراه پذیرایی و اجرای برنامه فرهنگی و هنری مفرح

  • اردوی یک روزه همراه با تفریحات با نشاط ورزشی و فرهنگی، ماهیگیری و تیراندازی، بازی‌های گروهی و دونفره، پذیرایی بین برنامه‌ها و نیم‌روز در فضایی مفرح و دونفره با حضور زوج‌های جوان و اساتید و مشاوران حاضر در اردو در فرهنگسرای خاوران

  • برگزاری کارگاه‌های مهارت زندگی و ارائه خدمات مشاوره‌ای

  • جشنواره پایان دوره همراه با برنامه‌های پر نشاط فرهنگی و هنری، ارائه خدمات تست و مشاوره ویژه زوج‌های شرکت‌کننده در طرح با هم تا بهشت

  • ارائه تسهیلات و وام ارزان قیمت به زوج‌های جوانی که در برنامه‌ها حضور فعال و مستمر دارند

  • عرضه کالای منزل بصورت قسطی، ارزان و آسان برای زوجهای شرکت کننده در برنامه‌های با هم تا بهشت

زوجهای جوان شرکت‌کننده در برنامه‌ها بر اساس امتیازاتی که با حضور فعال در مراحل و برنامه‌های متنوع و مفرح طرح و مشارکت در اجرای بهتر برنامه‌ها در پایگاه‌ها کسب می‌کنند  از امکاناتی همچون وام، اردوها، خرید قسطی کالا، سفرهای سیاحتی و زیارتیِ، سینما، تئاتر، استخر و سایر خدمات به صورت رایگان و یا ارائه تخفیف مناسب برخوردار می‌شوند.

ثبت نام زوج‌ها در مرحله اول از 25 بهمن آغاز شد و تا 16 اسفند ادامه دارد. مرحله بعدی ثبت‌نام در بهار 98 خواهد بود. آدرس طرح "با هم تا بهشت" در شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌ها  bahamtabeheshtt@است

جهت آشنایی با خدمات ازدواج و رفاهی، فرهنگی و نیز آشنایی با دوره‌های آموزشی طرح «با هم تا بهشت» و نیز دریافت نشانی پایگاه‌های ترویج ازدواج و تحکیم خانواده در سطح شهر تهران می‌توانید در ذیل این خبر، پیوست طرح را دریافت کنید.

منبع: تسنیم

انتهای‌پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.