همدان - علیرضا حسن‌پور گفت: تعزیرات به عنوان نهاد نظارتی در کنار سایر نهادهای نظارتی کنترل و نظارت بازار را دایمی اجرا می‌کند تا مانع از افزایش قیمت بی‌دلیل و کاذب کالاها در بازار استان شود.

 آغاز طرح نظارتی ویژه نوروز تعزیرات در استان همدان

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علیرضا حسن‌پور مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان اظهار کرد: امسال نسبت به سال قبل یک هفته زودتر این طرح را برای ایجاد آرامش و ثبات بیشتر در بازار استان آغاز کردیم.

وی هدف‌های اجرای این طرح  افزایش حمایت از قشر با درآمد پایین جامعه، رونق واقعی فعالیت بازار و پیشگیری از هر نوع گرانفروشی و افزایش کاذب قیمت کالای‌های اساسی مردم در آستانه آغاز سال جدید و نوروز عنوان کرد و گفت: اکنون تعزیزات افزون بر فعالیت بازرسی روزانه در بازار بازرسی ویژه نوروز خود را هم فعال کرده است  که حتی در روزهای تعطیل فعال هستند.

حسن‌پور ادامه داد: در۲ بازه زمانی ۷ تا ۲۷ اسفندماه و ۲۸ اسفند تا ۱۶ فروردین هم نظارت بر واحدهای اقامتی رفاهی را اجرا خواهیم کرد. نظارت بر مراکز خدمات درمان و دارو را هم تعطیلات نوروز خواهیم داشت.

مدیر کل تعزیرات همدان با اشاره به فعالیت مکمل تعزیرات در حوزه نظارت بر قیمت‌ها در کنار سایر نهادهای نظارتی، افزود: در شهرستان‌ها یک گروه‌کاری و در همدان ۲ گروه کاری در قالب ۴۰ نفر نیرو نظارتو بازرسی بازار را اجرا می‌کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.