یزد - خبرنگار روزنامه قدس، مقام سوم در بخش تیتر را در چهارمین جشنواره منطقه ای مطبوعات محلی استان یزد، کسب کرد.

خبرنگار روزنامه قدس یزد مقام سوم بخش تیتر را به خود اختصاص داد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سمیه شرف دینی خبرنگار روزنامه قدس سرپرستی یزد، به عنوان تنها روزنامه سراسری استان در بخش تیتر به عنوان " قفل ترافیک بر پای شهر دوچرخه ها " به همراه  امیر شیخ علیشاهی  از هفته نامه  بیدار یزدمشترکا مقام سوم  را در چهارمین جشنواره چهارمین جشنواره منطقه ای مطبوعات محلی ،سرپرستی های استان یزد، پایگاه های خبری و نمایندگی خبرگزاری های یزد و فارس و کرمان و جنوب کرمان را کسب کردند.

چهارمین جشنواره چهارمین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات محلی سرپرستی‌های استان یزد پایگاه های خبری و نمایندگی خبرگزاری‌های یزد و فارس و کرمان و جنوب کرمان شامگاه پنج شنبه باحضور اصحاب رسانه استان و مسئولان استانی در محل تالار همایش‌های جمعیت هلال احمر یزد برگزار شد.

۶۶۰ اثر به دبیرخانه ارسال شده است

محمد مهدی جوادیان زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد دراین مراسم  گفت: جشنواره منطقه ای مطبوعات  توان این را دارد که به یک جشنواره  ملی تبدیل شود و چهارمین جشنواره منطقه ای  مطبوعات محلی، سرپرستی‌های استان یزد، پایگاه‌های خبری و نمایندگی خبرگذاری های یزد و فارس و کرمان و جنوب کرمان  بیش از ۶۶۰ اثر به دبیرخانه این جشنواهر ارسال شده است.

 جوادیان زاده اظهارداشت: تا کنون ۳دوره از این جشنواره برگزار شد و امسال با همکاری خانه مطبوعات چهارمین دوره برگزار شد و هدف ما از برگزاری این جشنواره  ایجاد یک موج و شور آفرینی در عرصه مطبوعات بود .

وی افزود: امیدواریم این جشنواره که با نام فرخی یزدی عجین شده  تبدیل به یک جشنواره خوش نام در کشورشود و درسالهای آینده  شاهد گسترش این جشنواره از سطح منطقه ای به سطح ملی باشیم .

جوادیان زاده با بیان اینکه بیش از ۶۶۰اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است، تصریح کرد: در این دوره ۱۷۱نفر شرکت کننده حضور داشتند واین افراد ۶۵۹ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند  که با نظر هیئت داوران که همگی از تهران بودند،  ۶۰۵ اثر پذیرفته و به بخش نهایی راه یافت و این جشنواره در ۹ بخش برگزار شد و آثار بسیار با کیفیتی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود.

وی با بیان اینکه برگزاری چنین جشنواره هایی اثرات مثبتی را در پی دارد و امیدواریم بتوانیم در سالهای آینده نیز چنین جشنواره ای را برگزار نمائیم و شاهد تعامل و همکاری بیشتر اصحاب رسانه باشیم و این تعامل و همکاری از کارکردهای اصلی رسانه است.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.