توقف ۳۶ دستگاه اتوبوس بخش خصوصی شرکت اتوبوسرانی شهرداری قوچان در پارکینگ دو ساله شد.

بلاتکلیفی ۳۶ دستگاه اتوبوس در پارکینگ ۲ ساله شد

به گزارش خبرنگار ما بلاتکلیفی ۳۶ دستگاه اتوبوس درون شهری قوچان در پارکینگ در حالی وارد سومین سال می‌شود که علاوه بر اتلاف سرمایه‌ای هنگفت خبرهای متفاوتی نیز از سرقت سیستم‌های الکترونیکی و بخش‌های متعددی از قطعات این اتوبوس‌ها به گوش می‌رسد.

مالک یکی از این اتوبوس‌ها در گفت‌وگو با قدس می‌گوید: سازمان اتوبوسرانی قوچان ۳۶ دستگاه اتوبوس را در سال ۹۲ به شرکت خصوصی واگذار کرد که این شرکت نیز اقدام به فروش اتوبوس‌ها به افراد و شرکت‌های دیگر کرده است که اجازه خرید و فروش توسط این شرکت خصوصی در قراردادی که با شهرداری منعقد شده است، آمده است از این رو ما ۱۰ دستگاه اتوبوس را به صورت چهار دانگ شرکت سرمایه‌گذار و دو دانگ بخش خصوصی خریداری کردیم.

جلال شرقی می‌افزاید: این شرکت اقدام به دریافت چک ۱۰ میلیون تومان بابت هراتوبوس به عنوان حسن انجام کار و ۲ میلیون تومان چک نیز بابت تعمیرات دریافت کرده است و پس از سیر مراحل اداری سرانجام ۱۰ دستگاه اتوبوس به همراه خط آن‌ها که قرار بود مسیر دانشگاه آزاد – پیام‌نور و دانشگاه صنعتی قوچان توسط ما خدمات‌دهی شود، تحویل و آغاز فعالیت ما از سال ۹۳ شروع شد.

وی یاد آور می‌شود: در سال ۹۵ شرکت بابت یارانه حمل و نقل که باید شرکت اتوبوسرانی آن را به بخش خصوصی پرداخت می‌کرد دچار مشکلاتی شد که پرونده در دادگاه در حال بررسی است و در تابستان سال ۹۵ مجبور به توقف فعالیت اتوبوس‌ها شدیم و با پیگیری‌های انجام شده، شرکت اتوبوسرانی اعلام کرد طرف قرارداد شما شرکت خصوصی است و ما هیچ پاسخی برای شما نداریم و شرکت اتوبوسرانی اجازه فعالیت اتوبوس‌ها را در خط‌های از پیش تعیین شده، نداد.

وی ادامه می‌دهد: توقف طولانی اتوبوس‌ها در پارکینگ موجب شده است شیشه‌ها شکسته و قطعات و سیم کشی آن‌ها نیز سرقت شود و شرکت حتی حاضر به گذاشتن نگهبان در پارکینگ اتوبوس‌ها نیز نکرده است. روزنامه قدس پیگیر این موضوع خواهد بود.

منبع: روزنامه قدس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.