در دیدار دوستانه سه جانبه فوتبال جام سرداران شهید در ورزشگاه امام‌رضا(ع) که با پیروزی پیشکسوتان تیم ملی پایان یافت از ۵۰ فرزند شهید مدافع حرم تجلیل شد.

 ۵۰ فرزند شهید مدافع حرم تجلیل شدند

به گزارش قدس آنلاین، دیدار دوستانه سه جانبه تیم‌های شهید کاوه با حضور پیشکسوتان مشهد و تیم شهید هادی با حضور پیشکسوتان سرخابی و شهید بروجردی و با حضور پیشکسوتان تیم ملی ظهر امروز در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار شد.

در این مسابقات که در سه بخش ۳۰ دقیقه ای برگزار شد در بخش اول پیشکسوتان سرخابی مقابل پیشکسوتان مشهد با گل دقیقه ۲۴ جواد کاظمیان به پیروزی رسید. در ادامه پیکسوتان مشهد با یک گل زده و دریافت دو گل مقابل پیشکسوتان تیم ملی رقابت را واگذار کرد.

در مسابقه نهایی پیشکسوتان سرخابی و پیشکسوتان تیم ملی با نتیجه مساوی یک بر یک به کار خود پایان دادند. با این نتیجه تیم پیشکسوتان تیم ملی اول شد. تیم پیشکسوتان سرخ آبی به مقام دوم رسید و تیم پیشکسوتان مشهد هم بر سکوی سوم ایستاد.

شایان ذکر است در میان دو نیمه بازی با حضور جمعی از مسؤولان ورزشی، کشوری و لشگری از ۵۰ فرزند شهید مدافع حرم تجلیل شد. همچنین در پایان این مسابقه به‌تمامی بازیکنان لوح یادبود مسابقه و مدال اهدا شد.

گفتنی است؛ این دیدارها به همت موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی تدارک دیده شده بود.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.