سردار ایوب سلیمانی خطاب به مأموران پلیس راهور گفت: افرادی که شما به آنها تذکر میدهید که خلافی کرده اند شاید بعضا احترام شما را نداشته باشند و شما باید با سعه صدر رفتار کنید.

مأموران راهور در برابر بی‌احترامی‌ها با سعه صدر رفتار می‌کنند

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، سردار ایوب سلیمانی جانشین فرمانده ناجا در چهاردهمین همایش سراسری مدیران پلیس راهنمایی و رانندگی ضمن آرزوی سلامتی و طول عمر برای مقام معظم رهبری اظهار داشت: ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله را تبریک میگویم.

وی افزود: در ابتدا وظیفه خود میدانم از یکسال تلاش و کوشش خستگی ناپذیر همه عزیزان نیروی انتظامی تشکر کنم چرا که آنها سخت ترین فعالیت های انتظامی از مرز تا مرکز را برعهده دارند.

سردار سلیمانی گفت: در رأس این نیروها پلیس راهور است که همه فعالیت ها و تلاش هایشان در دید عموم است در تابستان، زمستان ، هوای آلوده و... در تعطیلات نوروز و ... زحمات زیادی کشیده و می‌کشند.

وی افزود: افرادی که شما به آنها تذکر میدهید که خلافی کرده اند شاید بعضا احترام شما را نداشته باشند و شما باید با صعه صدر رفتار کنید.

جانشین فرمانده ناجا بیان داشت: کمبود امکانات موجب فشار به پلیس راه و پلیس راهور شده است. همه شاهد سختی کار شما عزیزان با بعد حداقلی هستند و این از شرمندگی های امثال بنده است. وظیفه خود میدانم از یک سال تلاش شما تشکر و قدردانی کنم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.