معاون قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) گفت: امروز دشمن تلاش می‌کند توطئه داعش در عراق و سوریه را در افغانستان ادامه دهد که این اقدام به‌ضرر چین، روسیه و تمام کشورهای منطقه است.

"داعش" با تلاش آمریکا و پول کشورهای عربی به افغانستان منتقل می‌شود

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، سردار علی شادمانی معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) ، درباره تلاش آمریکا برای انتقال داعش به افغانستان و شرایط امنیتی مرزهای شرقی کشور، گفت: دشمن امروز تلاش می‌کند تا همان توطئه داعش در عراق و سوریه را در افغانستان ادامه دهد که این اقدام به‌ضرر چین و روسیه و تمام کشورهای منطقه است.

وی با بیان اینکه برخی سران ابله کشورهای عربی منطقه تأمین مالی و پشتیبانی انتقال داعش به افغانستان را به‌عهده دارند، تأکید کرد: جمهوری اسلامی، داعش و اربابانش را شکست‌خورده تلقی می‌کند. این قبیل  اقدامات به‌نوعی دست و پا زدن است تا شاید بتوانند به برخی اهداف‌شان برسند که هرگز نخواهند توانست زیرا پیکره داعش منهدم و بی‌تأثیر شده است.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص)، افزود: همان‌طور که دشمنان هم گفته‌اند، داعش را خودشان ایجاد کرده‌اند و آنها را در سوریه و عراق توسعه دادند و منافع ملی این کشورها را مخدوش کرده به‌خطر انداختند اما نتیجه‌ای نگرفتند.

سردار شادمانی ادامه داد: دشمنان به‌سرکردگی شیطان بزرگ آمریکا، از ابتدای انقلاب تاکنون منافع‌شان را در خطر دیده‌اند و صدها توطئه امنیتی، نظامی، فرهنگی و اقتصادی برای ما تدارک دیده‌اند و دائم درصدد دشمنی با جمهوری اسلامی هستند.

وی ادامه داد: دشمن هیچ‌گاه دست از توطئه و دشمنی برنمی‌دارد و دائم دنبال تفرقه‌افکنی است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.