البرز- مرتضی نیکپور از برپایی ۲۰ ایستگاه توزیع نهال در مناطق مختلف شهر در هفته درختکاری خبر داد.

برپایی ۲۰ ایستگاه توزیع نهال در مناطق مختلف کرج همزمان با هفته درختکاری

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، مرتضی نیکپور مسئول آموزش سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در آستانه برگزاری هفته درختکاری، اظهار کرد: ۲۰ ایستگاه توزیع نهال در مناطق مختلف کرج به این منظور برپا می‌شود.

وی افزود: تلاش می شود در هفته درختکاری با تامین و توزیع نهال رایگان، بستر مشارکت‌های شهروندی در حوزه فضای سبز توسعه یابد و این سازمان همچون سنوات گذشته، برنامه های مختلفی برای این هفته در نظر گرفته که یکی از  مهمترین آن ها توزیع نهال رایگان بین مردم و آموزش کاشت و نگهداری نهال به شهروندان است تا بتوانند در منازل، مدارس و یا محل های مشخص شده نسبت به کاشت نهال ها اقدام کنند.

مسئول آموزش سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری، افزود: تهیه و توزیع نهال رایگان و درخت‌کاری در این هفته یک اقدام نمادین برای فرهنگ‌سازی و ایجاد و ارتقای فرهنگ کاشت و نگهداری درختان در بین شهروندان است.

نیکپور با اشاره به اینکه در این هفته نزدیک به ۲۰ ایستگاه توزیع نهال درمناطق مختلف شهر کرج برپا می‌شود، افزود: هفته درختکاری از پانزدهم اسفندماه آغاز خواهد شد و جزئیات ایستگاههای توزیع نهال از طریق سایت این سازمان و نصب بنرهایی در سطح شهر به اطلاع عموم شهروندان خواهد رسید .

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.