همدان -حسین قراباغی گفت: تمامی دستگاه ها و مجموعه های مرتبط با حوزه گردشگری برای میزبانی نوروز ۹۸ هم‌دل شوند تا ضمن بهره مندی از ظرفیت های یکدیگر، خاطره خوشی را برای میهمانان و گردشگران نوروزی فراهم کنند.

لزوم همدلی متولیان گردشگری همدان برای میزبانی نوروز ۹۸

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، حسین قراباغی رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان، در جلسه ستاد تسهیلات سفر مستقر در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان، خوستار عدم نصب چادر در ایام نوروز در میدان باباطاهر شد و اظهار کرد: برای حفظ زیبایی و همچنین سیما و منظر شهری  باید مکان مناسب و امن‌تری برای متقاضیان نصب چادر توسط معاونت خدمات شهری جانمایی شود.

وی همچنین درخواست کرد: حضور فعال دانشگاه بوعلی به منظور برنامه ریزی برای حضور دائم پزشک متخصص و فوق تخصص در تعیلات نوروزی از اهمیت بالایی برخوردار است.

قراباغی با توجه به مشکلات پارکینگ شهری، خواستار مساعدت بیشتر پلیس راهور  برای پارک خودرو گردشگران به منظور بازدید از اماکن گردشگری شد و ادامه داد: با توجه به این که دبیرکل سازمان جهانی گردشگری از کهن شهر همدان به عنوان ظرفیت ویژه گردشگری جهانی یاد کرده؛ بنابراین وظیفه فعالان این صنعت در همدان سنگین تر شده  و باید اهتمام بیشتری داشته باشیم.

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر همدان در پایان ضمن انتقاد از عدم حضور نماینده اداره کل آموزش و پرورش در جلسه، خواستار همراهی بیشتر این مجموعه با ستاد تسهیلات سفر شهرداری همدان شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.