البرز - سردار عباسعلی محمدیان با اعلام اینکه ۶۳ سارق از ۲۲ باند مختلف سرقت در البرز شناسایی و دستگیر شده اند، گفت: نیروی انتظامی استان درپایان سال با لباس مبدل در مراکز تجاری و مکان هایی که مردم برای خرید اقدام می کنند مستقر خواهند شد.

دستگیری ۶۳ سارق از ۲۲ باند مختلف در البرز

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی استان البرز صبح امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی ٤٨ ساعت عملیات نیروی انتظامی استان البرز موفق به دستگیری ٦٣ سارق بسیار حرفه ای که در مخفیگاه های خود در سطح استان و چهار شهرستان حاشیه‌ای مخفی شده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: از این تعداد ٥٠ نفر دارای سابقه کیفری هستند و مابقی سارقان برای نخستین بار دستگیر شده اند و اغلب این دستگیری‌ها در شهرستان‌های کرج و فردیس است.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه از این تعداد سارق شامل ۲۲ باند مختلف از جمله سرقت منزل خودرو، قطعات ماشین و کیف ‌قاپ شناسایی و دستگیر شدند، گفت: طی بازجویی‌هایی به عمل آمده سارقان به انجام ۵۰۰ فقره سرقت اعتراف کردند اما طبق اموال شناسایی شده انتظار می‌رود پس از تحقیقات پلیس کشف واقعی چندین برابر شود.

وی افزود: امیدواریم پس از شناسایی مالباختگان تا پایان سال اموال مسروقه به صاحبانشان برگردانده شود، همچنین از مال باختگان سطح استان درخواست می شود تا با مراجعه به مرکز آگاهی پلیس نسبت به تکمیل پرونده‌ها کمک  وتحویل اموالشان اقدام کنند.

اجرای طرح ویژه امنیت توسط پلیس در مراکز تجاری

سردار محمدیان در بخش دیگری از سخنانش به برنامه‌ های پلیس در پایان سال اشاره ای کرد و گفت: مجموعه نیروی انتظامی استان درپایان سال برنامه مفصلی در حوزه  ایجاد امنیت دارد یکی از این برنامه ها، استقرار نیروهای انتظامی با لباس مبدل در مراکز تجاری و مکان هایی است که مردم برای خرید پایان سال اقدام می کنند.

وی با اشاره به اینکه این طرح از امروز در مراکز خرید تجاری و سطح شهر اجرایی می شود، خاطرنشان کرد: پلیس با دردست داشتن اطلاعات و عکس از سارقین سابقه داربرای ایجاد امنیت دراستان همچون سال های گذشته ۳۰ ایستگاه در غالب ایستگاه های سیار و ثابت با استقرار خودرو پلیس حضورخواهند داشت.

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز با بیان اینکه اقدامات پلیس توسط نیروهای تخصصی به صورت نوبتی و شیفتی خواهدبود، گفت: اقدامات پلیس البرز در پایان سال جاری محله محور خواهد بود.

محمدیان  درپایان به جمع آوری معتادان متجاهر در استان اشاره کرد و گفت: طبق توافقات صوت گرفته با دستگاه های ذیربط مقررشده بود که درقالب ماده ۱۵ نگهداری کمپ های ترک اعتیاد معتادان متجاهر توسط پلیس جمع آوری و به محل های تعیین شده منتقل شوند که متاسفانه تاکنون این مهم محقق نشده است درصورت مهیا شدن محل های مورد نظر نیروی انتظامی استان این آمادگی را دارد تا درکمترین زمان معتادان را جمع آوری کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.