همدان - صفر صادقی راد از پیش‌فروش اینترنتی و حضوری بلیت ناوگان اتوبوسی همدان برای سفرهای نوروزی از امروز(۱۲ اسفند) در استان خبر داد.

آغاز پیش‌فروش بلیت اتوبوس از امروز در همدان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، صفر صادقی راد معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، با اشاره به اینکه سفرهای نوروزی در دو بازه زمانی ۲۸ اسفند تا دوم فروردین و ۱۲ تا ۱۵ فروردین انجام می شود، اظهار داشت: برنامه ریزی های لازم برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون در استان همدان ۳۰۰ دستگاه اتوبوس با سن پایین هفت سال فعالیت می کند، افزود: به دلیل سن پایین ناوگان، ناوگان اتوبوسی همدان بین استان‌های با ناوگان با کیفیت محسوب می‌شود.

معاون حمل و نقل این اداره کل در ادامه با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر سفر با خودروی شخصی بیش از سال‌های قبل رواج داشته است، یادآور شد: در آمار سال‌های ۹۵ تا ۹۶ نوروز، کاهش ۸ تا ۱۰ درصدی را داشتیم.

صادقی راد ابراز داشت: در ایام نوروز پارسال نیز ۲۶۴‌ هزار ۵۵۹ مسافر و در سال قبل از آن هم ۳۱۱ هزار و ۳۲۸ نفر از خدمات ناوگان اتوبوسی همدان بهره‌مند شدند.

این مسئول در ادامه از مردم خواست شکایات، پیشنهادات و نظرات خود را از خدمات ناوگان اتوبوسی استان به سامانه ۱۱۰۱۲۰ پیامک کنند.

وی اضافه کرد: علاوه بر این در هر شهرستان یک مدیر شهرستانی و در پایانه‌ها هم بازرس مستقر داریم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.