رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: کنترل رفتار رانندگان پرخطر مهمترین هدف از ایجاد سامانه ثبت بحرانی سرعت بوده است.

 کنترل رفتار رانندگان پرخطر مهمترین هدف از ایجاد سامانه ثبت بحرانی سرعت

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، سردار تقی مهری رئیس پلیس راهور ناجا در حاشیه چهاردهمین همایش سراسری روسا و مدیران پلیس راهور در ستاد ناجا در ستاد ناجا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: الحمدالله هماهنگی و تعامل خوبی بین وزارت راه و پلیس راهور برقرار است و در برنامه‌ریزی و جلسات خوبی که با محوریت پلیس راهنمایی انجام شده طرح ویژه ترافیک ۹۸ با هماهنگی و همکاری همه دستگاه های خدماتی و امداد رسان از ۲۵ اسفند آغاز شده و تا پایان ۱۷ فروردین ۹۸ ادامه خواهد داشت.

سردار مهری به ابلاغ وزیر راه و شهرسازی به کمیسیون ایمنی راه در خصوص ایجادخط کشی و نصب علائم در جاده ها و معابر پرداخت و گفت:سامانه ثبت بحرانی سرعت که امروز افتتاح شد برای کنترل رفتار رانندگان پرخطر است.

وی افزود: از طریق سامانه های موجود در سطح جاده اطلاعات رانندگان پرخطری که بیش از ۳۰ کیلومتر سرعت غیر مجاز داشته باشند به پاسگاه‌ها ارسال شده و این رانندگان توسط ماموران و گشتی ها کنترل خواهند شد.

این مقام ارشد راهور ناجا ایجاد سامانه طرح بحرانی سرعت را کاهش تصادفات رانندگی دانست و گفت: به واسطه این سامانه می توانیم رفتار رانندگان پرخطر را کنترل کرده و از بروز حوادث جلوگیری کنیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.