هیئت تکواندوی خراسان رضوی با توجه به تمرینات متعدد ورزشکاران و مدال آوری‌ها از رتبه ۲۸ به رتبه ۳ کشوری رسیده است.

ارتقاء رتبه کشوری تکواندوی خراسان رضوی؛ جهش از جایگاه ۲۸ به سوم
 
به گزارش قدس آنلاین ، فعالیت‌های بسیاری در ورزش تکواندوی خراسان رضوی انجام شده که از جمله آنها می‌توان به برگزاری مسابقات متعدد و اعزام به رقابت‌هایی با سطوح مختلف اشاره کرد، تاکنون عملکرد هیئت تکواندوی خراسان رضوی مطلوب بوده و برنامه‌های متعددی نیز در پیش روی این هیئت است.

ورزشکاران تاکنون با قدرت و مهارت بالای خود در مسابقات بسیاری مقام‌آوری کردند، تکواندوکاران خراسان رضوی با وجود دارا بودن مشکلات متعدد توانستند استان را در این حوزه به جایگاه واقعی خود برسانند، مسئولان هیئت نیز همراه ورزشکاران بوده و آنها را به مقصد نزدیک‌تر می‌کنند.

محمد درحی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: هیئت تکواندو به دلیل عملکرد بالا رتبه خود را تک رقمی کرده است، 12 تیم در قالب کیورویگی، پومسه و هانمادانگ در لیگ کشوری شرکت کردند، سه مقام جهانی هانمادانگ توسط ورزشکاران خراسان رضوی کسب شد.

دبیر هیئت تکواندوی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: یکی از ورزشکاران به اردوی تیم ملی دعوت شده است، مقام سوم پومسه کشوری نیز توسط یکی از ورزشکاران استان کسب شد، ورزشکاران خراسان رضوی در تمامی مسابقات کشوری حضور داشتند، هوگوی الکترونیکی نیز خریداری شده و بسیاری از مشکلات تکواندوکاران مرتفع شده است.

وی تصریح کرد: از برنامه‌های هیئت تکواندوی خراسان رضوی می‌توان به برگزاری استعدادیابی اشاره کرد، در شهرستان‌ها نیز برنامه‌های مطلوبی در نظر گرفته شده است، برای نخستین بار خراسان رضوی میزبان آزمون دان پنج و 6 در سطح کشور بود، در سال 98 نیز خراسان رضوی آمادگی برگزاری آزمون‌های سه و چهار را دارد.

درحی خاطرنشان کرد: هیئت تکواندوی خراسان رضوی با اقداماتی نظیر اخذ مقام سوم هانمادانگ در بخش پیشکسوتان، بازدید از شهرستان‌ها، تجلیل و تقدیر از مربیان و پیشکسوتان، برگزاری آزمون‌هاا، خریداری هوگوی الکترونیکی، مقام‌آوری تیم نونهالان و نظایر این موارد از رتبه 28 به سه کشوری رسیده است.

میترا برک‌پور نیز در ارتباط با موضوعات مذکور اظهار داشت: لیگ منطقه‌ای در بخش خردسالان برگزار شد و مشهد میزبان این رقابت‌ها بود، در یکی از مسابقات قهرمانی کشوری، تیم خراسان رضوی مقام چهارم را کسب کرد، در ارتباط با اردوی تیم ملی نیز ورزشکاران استان کارنامه درخشانیدارند.

وی تصریح کرد: سه نفر از ورزشکاران به اردوی انتخابی تیم ملی راه یافتند و یک نفر از آنها مقام دوم را کسب کرد، کلاس‌های آموزشی متعددی نیز برگزار شده که از جمله آنها می‌توان به کلاس مربی‌گری درجه دو اشاره کرد، همچنین توسط هیئت تکواندوی خراسان رضوی آزمون سه مرحله‌ای برگزار شده است.

برک‌پور خاطرنشان کرد: داوران خراسانی به آزمون‌های متعددی اعزام شدند، علاوه بر موارد مذکور، مدرسان خراسانی به قم و سمنان اعزام شدند، هیئت تکواندوی خراسان رضوی در تمامی مناسبت‌ها برنامه‌های متعددی برگزار کرده که از آنها می‌توان به هفته تربیت بدنی و دهه فجر اشاره کرد.

نایب رئیس هیئت تکواندوی خراسان رضوی بیان کرد: استعدادیابی در سطوح مختلف برگزار و تجلیل از قهرمانان نیز صورت گرفته است، برگزاری دوره تربیت مدرس یکی از مهم‌ترین برنامه‌های هیئت بوده و در این راستا تاکنون مربی‌گری و داوری درجه یک نیز برای بانوان برگزار شده است، به دلیل تراکم برنامه‌ها و بالا بودن کیفیت آنها رتبه خراسان رضوی در تکواندو از 28 به 3 رسیده است.

منبع : تسنیم

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.