بازرس ویژه ارزیابی عملکرد سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: مطالبات صاحبان صنایع را برای کاهش مشکلات صنایع و واحدهای تولیدی به طور جدی پیگیری می کنیم.

حمایت هوشمندانه دستگاه قضایی از صاحبان صنعت

 

به گزارش قدس آنلاین  ، علی قبادی بازرس ویژه ارزیابی عملکرد سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در نشست کمیسیون حمایت قضایی از سرمایه گذاران در شهرک صنعتی توس گفت: شناسایی و احصاء نیاز‌های صنعتگران یکی از مهمترین دغدغه‌های شرکت‌های استانی باید باشد و تمام امور مربوط به واحد‌های صنعتی و تولیدی بصورت مستمر بررسی و رصد شود تا صاحبان صنعت با مشکلی مواجه نشوند.

وی تصریح کرد: با کمک‌های دستگاه قضایی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی سراسر کشور، پویایی فزآینده‌ای شکل گرفته و هرجا کمکی نیاز بوده دستگاه قضایی، هوشمندانه به یاری صاحبان صنعت آمده تا سرمایه گذارانی که به درستی در بخش تولید سرمایه گذاری کردند آسیبی نبینند.

بازرس ویژه ارزیابی عملکرد سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اظهارداشت: با مصوباتی که در کمیسیون‌های حمایت قضایی و مساعدت‌های قانونی به صنعتگران انجام شده، بسیاری از واحد‌های صنعتی و تولیدی از توقیف و تعطیلی رهایی یافته و به چرخه تولید و اشتغال بازگشتند.

قبادی افزود: سیاست‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، پیگیری جدی مطالبات صاحبان صنایع در راستای طرح رونق تولید بوده و این سازمان تمام تلاش خود را برای کاهش مشکلات صنایع و واحد‌های تولیدی به کار گرفته است.

مسعود مهدی زاده مقدم مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: در شرایط کنونی که جنگ اقتصادی بوده باید یار و یاور تولید کننده باشیم تا زمینه تولید و اشتغال مولد به صورت مطلوب ادامه داشته باشد و صنعتگران صدمه‌ای نبینند.

وی تصریح کرد: حمایت‌ها و پشتیبانی ویژه دستگاه قضایی استان از صنعتگرانی که در شهرک‌ها و نواحی صنعتی هستند باعث دلگرمی و موجب افزایش کارایی آن‌ها شده که با توانمندی بیشتر به کار خود ادامه دهند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری  اظهار داشت: تمام تلاش ما این بوده که حتی یک واحد صنعتی به خاطر بدهی و مسائل دیگر تعطیل نشود و امسال با اتخاذ تدابیر مناسب با رویکرد پیشگیرانه و با کمک دستگاه قضایی توانسته ایم گام‌های مهم و اساسی را در این راستا برداریم.

مهدی زاده مقدم افزود: برای رفع مشکلات حقوقی واحد‌های صنعتی و تولیدی با بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی، از سال ۹۳ کمیسیون حمایت قضایی در ۱۱ شهرک صنعتی استان فعال شده تا پرونده‌های مربوط به واحد‌ها قبل از رسیدن به دادگاه در این کمیسیون حل و فصل شود.
منبع : باشگاه خبرنگاران
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.