صادق درودگر، مسئول بازاریابی سازمان لیگ اعتقاد دارد، مشکلی که بین دو باشگاه پرطرفدار پایتخت و ورزشگاه آزادی به وجود آمده است، با درایت وزیر ورزش و جوانان برطرف خواهد شد.

برطرف شدن مشکل استقلال و پرسپولیس با ورزشگاه آزادی با درایت وزیر ورزش

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، مسئولان ورزشگاه آزادی به خاطر بدهی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به این مجموعه  تصمیم گرفته‌اند دیگر به سازمان لیگ امکان استفاده از فضای تبلیغاتی این ورزشگاه را ندهند. به همین خاطر سازمان لیگ هم به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نامه زده است تا بازی‌های خانگی‌شان در لیگ برتر را در ورزشگاه دوم خود برگزار کنند.

صادق درودگر، مسئول بازاریابی سازمان لیگ در این مورد گفت: مجموعه ورزشی آزادی روش جدیدی را در برنامه‌های خود به کار گرفته است که پیش از این چنین روشی را تجربه نکرده بودیم. این روشی که آنها در نظر گرفته‌اند قبلاً در ورزش نمونه آن نبوده است و مورد پذیرش ما هم نیست. آنها طی نامه‌ای رسمی که ارسال کرده‌اند به آیین‌نامه لیگ احترام نگذاشته‌اند و ما هم با نظر آقای بهاروند (رئیس سازمان لیگ) در این زمینه اقدام کردیم. آقای فتاحی (رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ) هم به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نامه زده و خواسته است بازی‌های خانگی‌شان را در ورزشگاه دومی که معرفی کرده‌اند، برگزار کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس بدهی‌های خود به ورزشگاه آزادی را پرداخت کنند همه چیز حل خواهد شد، تصریح کرد: بحث بدهی‌ها نیست. هر دو باشگاه زیر نظر وزارت ورزش اداره می‌شوند و چنین مسائلی با حمایت وزیر ورزش حل خواهد شد.

مسئول بازاریابی سازمان لیگ در واکنش به این موضوع که ورزشگاه تختی به خاطر وضعیت نامساعد زمین چمنش شرایط میزبانی از سرخابی‌ها را ندارد، خاطرنشان کرد: در این مورد خود باشگاه‌ها تصمیم‌گیرنده هستند. هر ورزشگاهی که خودشان تمایل داشته باشند می‌توانند به سازمان لیگ معرفی و بازی‌های خانگی خود را در آنجا برگزار کنند.

وی در پایان راجع به اینکه آیا ممکن است حل مشکل به وجود آمده زمان‌بر باشد، گفت: قطعاً با درایت وزیر ورزش این مشکل به زودی حل خواهد شد، اما مسلماً مطرح شدن چنین مسائلی بازتاب منفی برای ما در رسانه‌های خارجی خواهد داشت. همه ما از یک مجموعه هستیم و در یک راستا حرکت می‌کنیم. قطعاً ما نمی‌خواهیم مشکلی برای ورزش به وجود بیاید و با رعایت قوانین خواهان حل مشکلات هستیم. وزارت ورزش بر همه چیز اشراف دارد و فکر می‌کنم خیلی سریع این معضل برطرف شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.