رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نیشابور گفت: در سال جاری هفت قطار گردشگری به نیشابور آمده و حدود یک‌هزار مسافر را از مبدا مشهد به مقصد نیشابور آورده است.

یک‌هزار مسافر در سال جاری با قطار گردشگری به نیشابور آمدند

به گزارش قدس آنلاین، اسماعیل اعتمادی عنوان کرد: طی رایزنی‌هایی که با شرکت قطارهای مسافربری رجا در یک سال گذشته داشتیم و مذاکراتی که با مدیر راه‌آهن خراسان‌رضوی انجام دادیم، سفر با قطارهایی را برنامه‌ریزی کردیم که از مشهد به نیشابور با هدف بازدید از مقاصد گردشگری، در رفت و آمد باشند.

وی ادامه داد: مسافران و گردشگران علاقه‌مند به شهرستان نیشابور از طریق سایت شناسایی می‌شوند و به وسیله قطار گردشگری به مدت یک روز به نیشابور می‌آیند، در سال جاری هفت قطار گردشگری به نیشابور آمده است که حدود هزار مسافر را از مبدا مشهد به مقصد نیشابور آورده است؛ در طول این سفر، گردشگران تا شب از اماکن تاریخی و گردشگری نیشابور بازدید می‌کنند.

اعتمادی گفت: تا پایان سال و تا عید نوروز باز هم شاهد ورود قطار گردشگری در شهرستان خواهیم بود. برنامه‌های مفصلی از طرف میراث فرهنگی و شهرداری برای سال جدید و ایام نوروز تدارک دیده شده که در جلسه ستاد خدمات سفر عنوان شده است.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.