«علی دعموش» ضمن بی‌تأثیر خواندن اقدام اخیر انگلیس علیه این جنبش، افزود: دیدار رهبر انقلاب اسلامی و رئیس‌جمهور سوریه دیدار برندگان بود.

دیدار آیت‌الله خامنه‌‎ای و بشار اسد دیدار برندگان علیه توطئه بزرگ بود

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، «علی دعموش» نائب رئیس شورای اجرایی حزب‌الله اعلام کرد، دیدار «سید علی خامنه‌ای» رهبر انقلاب و «بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه در تهران (+) دیدار پیرزمندان بود، کسانی که با مقاومت، ایستادگی و فداکاری موفق شدند پروژه ساقط کردن (نظام) سوریه بر توطئه بزرگ را کنار بزنند؛ توطئه‌ای که سوریه، کشورها و ملت‌های منطقه را هدف قرار داده بود.

بر اساس گزارش وبگاه «العهد»، دعموش تصریح کرد، محور مقاومت تا نابودی تروریسم و تحقق پیروزی کامل، به مسیر خود ادامه خواهد داد، همچنین مقاومت در لبنان ثابت و قدرتمند باقی می‌ماند و به حجم توانایی خود برای مقابله با چالش‌ها و تهدیدهای اسرائیلی خواهد افزود؛ فشارها، تحریم‌ها، تحریک‌آفرینی‌ها و قرار دادن (حزب‌الله) در لیست تروریسم مانع از ادامه مسیر مقاومت نمی‌شود.

وی در ادامه تأکید کرد، تصمیم انگلیس در قرار دادن حزب‌الله در لیست گروه‌های تروریستی باعث سست شدن مقاومت برای ادامه مسیرش در دفاع از لبنان مقابل تهدیدات و طمع‌های رژیم اسرائیل نمی‌شود، همچنین باعث نگرانی یا ترس مقاومت هم نخواهد شد زیرا به هیچ وجه تأثیری نخواهد داشت مخصوصا آنکه انگلیس شایستگی آن را ندارد که بخواهد اینچنین تصمیمی بگیرد، این کشور صاحب پیمان «بالفور» است که دلیل ایجاد رژیم صهیونیستی بر سرزمین فلسطین است. علاوه اینکه در کارنامه انگلیس، حمایت از این رژیم و تروریسم تکفیری و حملات به سوریه، یمن و ملت‌های منطقه به وفور یافت می‌شود.

انگلیس جمعه (۱۰ بهمن) رسما شاخه سیاسی حزب الله را در لیست گروه‌های تروریستی قرار داد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.