تیم بارمان مشهد موفق شد با کسب دو پیروزی از سه بازی با نفت ستاره خلیج فارس به سوپر لیگ بسکتبال بانوان صعود کند.

صعود بارمان مشهد به سوپر لیگ بسکتبال بانوان
به گزارش قدس آنلاین ، تیم بارمان مشهد در مرحله نیمه‌نهایی لیگ دسته یک بسکتبال بانوان برای سومین بار به مصاف تیم نفت ستاره خلیج فارس رفت و در نهایت با کسب دو پیروزی از مجموع سه بازی برگزار شده، پس از خانه بسکتبال کردستان به فینال این رقابت‌ها راه یافت. گفتنی است دو تیم راه یافته به فینال لیگ دسته یک، به سوپر لیگ بسکتبال بانوان صعود کردند.
یاس قائم مقامی، سرمربی تیم بارمان مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا- منطقه خراسان، اظهار کرد: بازی سوم مانند دو بازی گذشته پایاپای و سنگین بود، اما فکر می‌کنم در تمام بازی جلو بودیم و هیچ گاه عقب نیفتادیم. گاهی اختلاف زیاد می‌شد و تا دوازه امتیاز نیز جلو می‌افتادیم اما حریف اختلاف امتیاز را جبران می‌کرد و فشار بالا می‌رفت، در نهایت با نتیجه 62 به 52 پیروز شدیم.
وی با بیان اینکه در بازی دوم بدشانسی آوردیم، عنوان کرد: در اواخر بازی دوم شانس با تیم نفت ستاره خلیج فارس همراه شد وگرنه در آن بازی نیز تا دقایق پایانی امتیاز بیشتری داشتیم، گاهی شاید تا دو امتیاز عقب می‌افتادیم اما باز جبران می‌کردیم ولی در انتهای بازی شانس با ما یار نشد.
قائم مقامی ضمن ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان تصریح کرد: بازیکنان فوق‌العاده مایه گذاشتند و با جان و دل بازی کردند. فکر می‌کنم شاگردانم به معنای واقعی کلمه، تیم بودن را معنا کردند.
وی تصریح کرد: هرچند اشتباهاتی از سوی داوران صورت می‌گرفت،اما در مجموع داوری‌ها خوب بود، به‌خصوص در بازی آخر شاهد داوری کم اشتباهی بودیم.
سرمربی بارمان مشهد بیان کرد: تیم ما از طرف شهرداری حمایت می‌شود و خدا را شکر تا امروز مشکل خاصی از جمله در زمینه اعزام به شهرهای دیگر نداشته‌ایم. شهرداری همیشه به تیم انرژی تزریق کرده است.
قائم مقامی با بیان اینکه همه توان خود را به کار می‌گیریم تا با پیروزی در فینال قهرمان شویم، عنوان کرد: به نمایندگی از تیم بارمان از هیئت بسکتبال استان خواهش می‌کنم که مانند همیشه پشت تیم باشند. اولین بار است که احساس می‌کنم همه جامعه بسکتبال از زن و مرد، پشت هم و مایه دلگرمی یکدیگر هستیم و از یکدیگر حمایت می‌کنیم. هیئت بسکتبال استان در هماهنگی زمان خالی برای تمرین پشتیبانی خوبی از ما داشتند. سالن سجاد به بخش خصوصی واگذار شده اما با این وجود با ما همکاری بسیار خوبی داشتند.همه تمام توان خود را به کار می‌بندند تا تیم خوب نتیجه بگیرد.
وی با اشاره به تشویق تیم حریف در مشهد گفت: حضور تماشاگران مشهدی در سالن و تشویق نماینده بندرعباس بسیار عجیب بود. البته همین رفتار عجیب از سوی برخی همشهریان باعث شد که بازیکنانم غیرتی‌تر بازی کنند و از این بابت از آنها ممنونم.
منبع : ایسنا
انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.